برگزاری اردوهای یک روزه فرهنگی با هدف تقویت ارزش های دینی و انقلابی است

داود طلوعی مطلق

برگزاری اردوی فرهنگی و تربیتی طرح شهید بهنام محمدی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی

اردوی ۱روزه فرهنگی و تربیتی طرح شهید بهنام محمدی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در آستان مقدس امام زاده سید اسدالله و سید ابراهیم برگزار شد.
کد خبر : 526
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مرداد 1399 - 22:35

سروان پاسدار جهانگیر آشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی  در حاشیه اردوی یک روزه این طرح در گفتگو با خبرنگارسایت عصر آشنا ؛ با اشاره به اهداف این طرح گفت: برای تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی باید حداقل چهار ویژگی به وجود آید.

مسئول بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی ادامه داد: این فرد باید عالم و اهل فکر، مهذب و دین‌مدار، انقلابی، کارآمد و توانمند باشد.

وی افزود: تمام این ویژگی‌ها در صورتی هویت‌بخش است که فرد دارای دیدگاه تمدنی و نگاه بلندی باشد، برای تحقق این امر باید سه نهاد مسجد، خانه و مدرسه همسوی یکدیگر حرکت کنند که این حرکت می‌تواند باعث ساخت محله اسلامی شود.

آشنا با بیان این که این طرح دارای چند مرحله است، تصریح کرد: یکی از این مراحل برگزاری اردوهای یک روزه فرهنگی با هدف تقویت ارزش های دینی و انقلابی است که خود این اردو نیز اهدافی را دنبال می کند.

جهانگیرآشنا خاطر نشان کرد: افزایش مهارت های جمعی و التزام به مقررات جمع، تقویت احساس مسئولیت پذیری، ایجاد محبت بین خود دانش آموزان و مربیانف مقابله با جنگ نرم دشمن با روش الگو دهی و معرفی جلوه های عینی ایثار و مقاومت و شهادت؛ از جمله مهم ترین اهداف این اردو است.

وی با اشاره به دیگر اقداماتی که در این طرح انجام می شود گفت: هدف دیگر از اجرای این طرح تقویت روحیه علمی و ایجاد خود باوری و کرامت نفس است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.