مسلم مختاری

سربازان گمنام امام زمان (عج) سایه‌ای امن برای ملت ، امنیت در سایه مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان

سربازان گمنام امام زمان(عج) همان بزرگمردانی که سهم قابل توجهی در تامین امنیت جای جای کشور عزیزمان دارند.
کد خبر : 6309
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1400 - 18:53

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،سربازان گمنام امام زمان (عج) سایه‌ای امن برای ملت ، امنیت در سایه مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان وچشمان تیزبینی که حفظ و حراست از آرمان‌های مقدس نظام اسلامی مان را با جان و دل و با قدرت و قوت دنبال می‌کنند.
اقداماتشان در زمینه‌های مختلف از.جمله تامین امنیت و مبارزه با مفاسد اقتصادی در طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در خور تحسین بوده است.

حضور به موقع آنها در کشف و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان نظام بار‌ها سرویس‌های اطلاعاتی جهان را در حیرت و گیجی فرو برده و دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته است.

میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) ،مقارن با هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) است که به فرموده امام خمینی (ره) این جان بر کف‌ها موجب سرافرازی ملت هستند.
ولادت منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج) البته این فرخنده میلاد با هفته سربازان گمنام امام زمان (ع) مقارن شده است و امام خمینی (ره)آن‌ها را مایه سرافرازی ملت ایران ذکر کردند.
گوشه‌ای از بیانات حضرت امام خمینی (ره) درباره سربازان گمنام امام زمان (عج) به شرح زیر است:
از افتخارات جمهوری اسلامی این است که افراد متدین و متعهد و شخصیت‌های روحانی در چنین وزارتخانه‌ای هستند، کارکنان وزارت اطلاعات باید منزه و مستقل و متقی باشند، چراکه قضیه اطلاعات از امور بسیار مهم و حساسی است که با همه مردم سر و کار دارد.
سربازان گمنام ما هستی خود را فنا می‌کنند و نام و نشانی نمی‌خواهند و سربازان امام زمان (عج) موجب سرافرازی امت اسلامی هستند که با تشکر از زحمات اعضای محترم وزارت اطلاعات این سربازان گمنام امام زمان در جنگ با ایادی استکبار در داخل کشور صدمات بسیاری دیده اند و از طعن و لعن ضد انقلاب و اغفال شده‌ها نرجیده و وظیفه اسلامی میهنی خود را انجام می‌دهند.
بارالها این عزیزان مجاهد فی سبیل الله را برای ملت ما حفظ بفرما و به شهدای آنان رحمت، به بستگان آن‌ها خصوصا مادران و پدران و همسران آنان صبر، خیر و برکت عنایت فرما و از خداوند منان توفیق سعادت و سلامت شما را خواستارم و امیدوارم حضرت، ولی عصر پشتیبان شما باشد.
با تشکر از زحمات اعضای محترم وزارت اطلاعات، این سربازان گمنام زمان در جنگ با ایادی استکبار در داخل کشور صدمات بسیار دیده‌اند و از طعن و لعن ضدانقلاب و اغفال‌شده‌ها نرجیده و وظیفه اسلامی میهنی خود را انجام می‌دهند.
بارالها، این عزیزان مجاهد فی سبیل ا… را برای ملت ما حفظ فرما و به شهدای آنان رحمت، به بستگان آن‌ها خصوصاً مادران و پدران و همسران آنان صبر و خیروبرکت عنایت فرما و از خداوند متعال توفیق سعادت و سلامت شمارا خواستارم امیدوارم حضرت، ولی عصر پشتیبان شما باشد.
همچنین مقام معظم رهبری مدظله العالی نیز درخصوص سربازان گمنام امام زمان (عج) بیانات گوهربار و ارزشمندی داشته است که به بدین شرح است:
وزارت اطلاعات تا حالا خالص و سالم باقی مانده است و این خیلی مهم است، در حقیت یک پایگاه عظیم مبارزه و جهاد محسوب می‌شود، این وزارتخانه یکی از بهترین و با وفاترین مجموعه‌های برآمده از انقلاب است و این افتخار شما را پس که امام بزرگوارمان سینه هایتان را به مدال سربازی گمنام امام زمان (عج) مزین کرده است.
جنگ واقعی امروز جنگ اطلاعاتی است و من به مجموعه وزارت اطلاعات اعتماد مستحکم دارم، وزات اطلاعات باید ۱۰۰ در صد انقلابی بماند و انقلابی عمل کند، چون یک جناح وجود دارد و آن جناح انقلاب بوده و چشم بینا و بیدار نظام است، همچنین وزارت اطلاعات به همت نیرو‌های با ایمان، متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی خدمات بزرگی برای انقلاب انجام داده است.
حوزه کار وزارت اطلاعات، بسیار وسیع و حساس است و حقیقتا یک نوع سازماندهی، دقت و استحکام درحرکت اطلاعاتی را لازم دارد و من در یک کلمه، عامل موفقیت وزارت اطلاعت را ایمان و نیروی انسانی این وزارتخانه می‌دانم.
خدای متعال به برکت تلاش¬ها و فداکاری¬های شما که در طول زمان در مجموعه اطلاعاتی انجام گرفته، کشور، نظام و انقلاب را حفظ کرده است و از این به بعد هم ان¬شاء¬الله همین‌طور خواهد بود و بنده از خیلی قبل¬ها به بدنه وزارت اطلاعات هم اعتقاد و هم اعتماد داشته¬ ام. خیلی امتحان¬های خوبی را (پس) داده ¬اید.
عزیزان من اگر می¬خواهید وعده¬‌های الهی درباره شما تحقق پیدا کند «اِنَّ اللهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذینَ امَنُوا …»، ارتباطتان را با خدا روزبه‌روز قوی¬تر کنید، با قرآن مأنوس باشید، حتماً سعی کنید هر روز ولو کم قرآن بخوانید. حتی‌المقدور سحرخیزی را مراقبت کنید، تا آنجا که ممکن است تضرع، توسل و توجه به خدا را در همه کار‌ها مدنظر داشته باشید.
کار شما از جمله کار‌هایی است که قصد قربت در آن آسان است. کار شما خدمت مستقیم، دفع ضرر مستقیم از نظام اسلامی است. آنکه حفظش به فرموده امام (ره) از اوجب واجبات است. اخلاص در این کار خیلی بااهمیت است. اگر گزارشی می¬نویسید، اگر می¬خواهید عملیات انجام دهید، بگویید خدایا این کار را برای تو انجام می¬دهم و به نیت خدا انجام دهید.
الحمدلله مجموعه وزارت، مجموعه برآمده از انقلاب است. شما بچه¬‌های امامید. یک خصوصیتی در شماست که شما پدید آمده از انقلاب هستید. مجموعه اطلاعاتی کشور از اول سالم و خالص درست شد و سالم و خالص ماند و وزارت اطلاعات تا حالا خالص و سالم باقی‌مانده و این خیلی مهم است.
یک‌یک آحاد (وزارت) باید توجه کنند، چون مال انقلابند و فرزند امام¬اند، باید انقلابی حرکت کنند و انقلابی بمانند و انقلابی از صد در صد کارکنان. نود درصد کافی نیست. صد در صد باید انقلابی باشید و حرکت کنید، شما کار‌های بزرگی در پیش دارید، کار‌های مهم¬تری در پیش دارید در یک نکته مربوط به سیاست¬های کشور است، وزارت تابع سیاست¬های دولت در چارچوب سیاست¬های نظام است.
چارچوب این نظام را امام (ره) تعیین کرده نه بنده. بنده هم جزئی از این نظامم، این نظام به برکت انقلاب به وجود آمده و توصیه می¬کنم فرمایشات امام را مکرر بخوانید. چرا ما این را به مجموعه می¬گوییم، چون شما همه¬‌ی اجزاء، تأثیرگذارید. این مهم است. همه‌جا مثل نبض هستید و حساس هستید.
برادران عزیز، خواهران عزیز، مسئولان محترم چه بخواهید و چه نخواهید، وسط یک میدان جنگید. طرف مقابل یک جبهه¬‌ی وسیعی است و دستگاه¬های مقابل شما، هم عددشان از شما بیشتر است و هم سابقه¬ ی¬شان. چند سال است که همه¬‌ی دستگاه¬های اطلاعاتی در این جبهه علیه شما کار می¬کنند و هیچ غلط مهمی نتوانسته¬ اند بکنند.
باید در این جنگ علاوه بر دفاع و بستن نفوذ گاه‌ها، از هرگونه غفلت و ساده‌اندیشی جداً پرهیز شود. البته اگر در این جنگ دچار غفلت شویم، مغلوب خواهیم شد و اگر دچار ساده‌اندیشی شویم، ضربه خواهیم خورد، دشمن، همه¬ کار‌های ممکن را می¬کند. از نفوذ تا سرقت اطلاعات تا تغییر محاسبات تصمیم گیران، تا تغییر باور‌های مردم، تا ایجاد نابسامانی پولی و مالی و ایجاد آشفتگی¬های امنیتی همه در برنامه¬ی جبهه¬ مقابل شما است.
هنگامی‌که در این مسائل اخیر (در بازار ارز) دقت بیشتری می¬شود ردپای بیگانه و دستگاه-های اطلاعاتی آن‌ها مشهود است. باید در این جنگ و در مقابل برنامه¬ه‌ای جبهه مقابل ایستاد. ایستادگی هم فقط به دفاع نیست و برای غلبه بر دشمن، علاوه بر دفاع، برنامه تهاجم نیز داشت.

باید تهاجم اطلاعاتی کنید. باید زمین‌بازی را شما انتخاب کنید.
باید نگاهتان را بلندمدت کنید، باید از روزمرگی خارج شوید. نگاه برنامه¬ ریزی بلندمدت با پیش‌بینی رویداد‌های آینده و تحلیل و بررسی دقیق اطلاعات که ممکن است اتفاق بیافتد، یکی از راه¬های مقابله مجموعه اطلاعاتی کشور با طراحی جبهه مقابل میباشد.
پیش‌بینی حوادث لازم است، امام تحلیل حوادث گذشته کافی نیست. پیش‌بینی حوادث باید در مجموعه اطلاعاتی اتفاق بیافتد. لازمه این کار این است که جمع ¬آوری و دسترسی را تقویت کنید و بعد بررسی و تحلیل اطلاعات را.
مسأله دیگر جدی گرفتن نفوذ است. نفوذ لزوماً به معنای جاسوسی نیست، گاهی خطرناک‌تر از جاسوسی است. نفوذ برای این است که نقشه¬ه‌ای درونی ما را تغییر دهند. نفوذ، ذهن های ما را تخریب میکند و محاسبات ما را تغییر میدهد.
نفوذ گاهی اوقات انسانها را تخریب می کند که مهم‌تر از زیرساختها هستند.
اینکه من روی موضوع تعیین صلاحیت تأکید میکنم برای همین (جلوگیری از نفوذ) است.
در مسئله ی تعیین صلاحیتها، وزارت اطلاعات باید خیلی جدی وارد شود. نه‌فقط برای انتخابات ها، در همه ی زمینه ها. در سالهای گذشته، کوتاهی هایی هم شده که من در جریان هستم … فردی که میخواهد در نظام جمهوری اسلامی، امانت‌دار کشور و مردم باشد، باید صلاحیت داشته باشد، اگر سابقه ای از او دارید و صلاحیت او را مورد تردید قرار می دهید، منعکس کنید و دستگاهها موظف به عمل بر اساس نظر وزارت اطلاعات هستند (در غیر این صورت)، حاشیه امن سازی برای آدم ها صورت می گیرد (به‌طوری‌که) حرف دشمن از زبان خودی شنیده می ¬شود.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.