داود طلوعی مطلق

اختتامیه مسابقات بوکس شهرستان بهمئی باحضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا اختتامیه مسابقات شهرستانی بوکس در سالن چند منظوره شهر لیکک برگزار شد.
کد خبر : 36661
تاریخ انتشار : شنبه 25 تیر 1401 - 8:03

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا اختتامیه مسابقات شهرستانی بوکس در سالن چند منظوره شهر لیکک برگزار شد.

ایمان جشان زاده رئیس هیئت بوکس شهرستان بهمئی در این افتتاحیه در ابتدای صحبت‌های خود ضمن عرض خیر مقدم خدمت مسئولین شهرستانی و ورزشکاران، خطاب به مسئولین شهرستانی گفت: این ورزشکاران تشنه ی حمایت و توجه شما مسئولین هستند.
جشان زاده ادامه داد: امروزه با توجه به بحث آسیب های اجتماعی، ورزش یکی از مولفه هایی است که دارد با این مسئله و این آسیب ها از جمله اعتیاد، فساد و دیگر آسیب ها مبارزه می‌کند.
وی افزود: ما مربیان و داوران که در این ورزش حضور پیدا می کنیم بدون دریافت یک ریال هزینه و فقط بخاطر عشق و علاقه و به خاطر اینکه این علاقه و نشاط حفظ شود و هیئت بوکس در شهرستان سر پای خود نگه داشته شود در این هوای گرم و این مشکلات فعالیت داریم.

وی گفت: ابتدایی ترین مشکل ما نبود سرویس بهداشتی و همچنین نبود وسایل سرد کننده در این فصل از سال و این گرمای طاقت فرسا هست و از شما مسئولین انتظار داریم در این موارد ما را همراهی و کمک کنید.

جشان زاده در ادامه گفت: شهرستان بهمئی، شهرستانی است که در ورزش های انفرادی قهرمانان بین المللی دارد و این ورزشکاران که هم اکنون در این مسابقات حضور دارند می توانند در عرصه ی رقابت های کشوری و بین المللی صاحب افتخار و مدال شوند اما به شرط اینکه به آنها توجه و از آنها حمایت شود.
وی در پایان گفت: امیدواریم که با حضور شما مسئولین محترم شهرستانی در این سالن، موجبات هر چه بهتر این رشته و سایر رشته ها فراهم شود و این ورزشکاران با شور و نشاط مضاعف به ورزش ادامه دهند و باعث تشویق دیگر دوستان و هم محلی های خود به این‌چنین رشته هایی شوند.

سرهنگ پاسدار مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در مراسم اختتامیه مسابقات بوکس شهرستان بهمئی گفت:
بوکس یک ورزش عالی است و شاید چالش برانگیزترین ورزش باشد. نیازمند سرعت، چابکی، ظرافت، قدرت، استقامت و در نهایت سرسختی ذهنی است.

سرهنگ غلامی نژاد افزود: بوکس بهترین و عالی ‌ترین ورزشکاران را در مقابل هم قرار می ‌دهد. این یک علم شیرین است، اما در عین حال یک ورزش سرد و خشن است.

از همه مهم‌ تر، بوکس بیش تر از آن چیزی که فکر می‌کنید به شما کمک می‌کند. بوکس شما را نسبت به همیشه سر زنده تر، در شکست متواضع تر و در پیروزی با شکوه تر می کند. بوکس جنگنده واقعی در اعماق وجودی هر یک از ما را نشان می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.