۰ نظر
۲۰۵ بازدید

داود طلوعی مطلق

اقدامی جالب و تحسین برانگیز یک تماشاگر با تنفس مصنوعی جان بازیکن مصدوم رانجات داد/تجلیل خانواده شهیدمنوچهرنظری ازاین ورزشکار

در اقدامی جالب و تحسین برانگیز یک تماشاگر با تنفس مصنوعی جان بازیکن مصدوم تیم استقلال ترتاب را نجات داد و مانع از مرگ وی شد
کد خبر : 6841
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 - 13:53

‍ به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ،اهدا لوح سپاس و تجلیل از حمزه حبیبی نژاد توسط خانواده  شهیدمنوچهرنظری به پاس حرکت جوانمردانه ای که در دیدار دو تیم استقلال ترتاب و عقاب شهرک انجام داد.

در جریان دیدار دو تیم عقاب شهرک و استقلال ترتاب از سری مسابقات فوتبال جام شهدای ابوالفارس ، در اقدامی جالب و تحسین برانگیز یک تماشاگر با تنفس مصنوعی جان بازیکن مصدوم تیم استقلال ترتاب را نجات داد و مانع از مرگ وی شد.

در هفته چهاردهم مسابقات جام شهدای ابوالفارس در لحظاتی دلهره آور حمزه حبیبی نژاد بازیکن تیم صنعت سه تلون که برای تماشای این مسابقات در محل برگزاری مسابقات حضور داشت توانست با تنفس مصنوعی جان بازیکنی که به اغما رفته بود را نجات دهد.

فرشید بهمنی بازیکن استقلال ترتاب پس از برخورد با بازیکن تیم عقاب شهرک از حال رفت و روی زمین افتاد به گونه ای که چشمانش برعکس شده و فکش قفل شده بود و زبانش درون دهانش چرخیده و جلوی تنفس را گرفته بود ، که خوشبختانه با اقدام سریع آقای حبیبی نژاد جانی دوباره گرفت و پس از انتقال به مرکز درمانی حال وی خوب گزارش شده است.
خانواده شهید نظری هم بخاطر این کارخوب وخداپسندانه وبه افتخار اینکه همچون ورزشکارانی داریم مراتب تقدیروتشکرخالصانه راازکاپیتان تیم صنعت سه تلون حمزه حبیبی نژادکه باجوانمردی و اقدام به موقع ازاحتمال هرگونه اتفاقی درقبال بازیکن مصدوم جلوگیری بعمل آورد،تجلیل بعمل آوردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.