مسلم مختاری

مراسمی به یاد شهید داوود جاودانیان

امروز در مراسمی یاد و خاطره شهید داوود جاودانیان با حضور نماینده مردم در مجلس ، معاون سیاسی امنیتی استاندار ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم ولایتمدار بهمئی گرامی داشته شد.
کد خبر : 46725
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 - 1:38
گرامیداشت یاد و خاطره شهید داوود جاودانیان با حضور نماینده مردم در مجلس ، معاون سیاسی امنیتی استاندار ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم ولایتمدار بهمئی
به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛  نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهید گرانقدر داوود جاودانیان ، با  اشاره به رشادت های جوانان غیور این دیار گفت: آگاهی و ایستادگی مردم بهمئی در مقابل توطئه دشمنان تنها در سایه همدلی و همراهی آنان محقق شد تا جایی که انسان های آسمانی مثل این شهید برای دفاع از کیان مملکت ایستادگی کردند.
حجت الاسلام موحد با بیان اینکه ، شهادت، مزد اخلاص و ایثار جوانمردانی همچون شهید داوود جاودانیان است افزود: ما باید راه این شهدا را ادامه دهیم ودرهمین راستا به مردم و نظام وانقلاب خدمت کنیم.
وی با اشاره به فرا رسیدن چهل و چهارمین فجر انقلاب و تبیین دستاورد‌های آن در عرصه‌های مختلف به عنوان یکی از خواسته های این شهدا افزود: جهاد تبیین در زمینه معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی یک ضرورت و امری اساسی است.
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از خانواده معظم و فرزندان این شهید گفت: دهه فجر یادآور پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است، انقلابی که برای زنده نگهداشتن آن خون‌های زیادی ریخته شد و این شهید والا مقام هم در همین راستا گام برداشت.
فرماندار شهرستان بهمئی هم در این مراسم با تقدیر از حضور مردم ، مسئولان و جوانان در مراسم تشییع این شهید عزیز گفت: مردم بهمئی در صحنه‌های انقلاب اسلامی همواره پیشگام بوده اند ، در پیروزی انقلاب اسلامی هم حضور به یاد ماندنی داشته اند.
علی محمدی با بیان اینکه ، اهمیت انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان بسیار مهم هست گفت: حماسه های مختف جمهوری اسلامی ایران با شهادت انسان های وارسته ای مثل شهید داوود جاودانیان رقم خورد که جانشان را در راه اسلام ، آزادی و عزت کشورشان فدا کردند.
داوود جاودانیان از گردان امام حسین (ع) تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد روز جمعه ۱۴ بهمن در حین انجام وظیفه در شمال‌غرب کشور به شهادت رسید.
شهید جاودانیان اهل روستای کت از توابع شهرستان بهمئی است.
این شهید والامقام اهل شهرستان بهمئی، در حین انجام وظیفه در شمال غرب کشور و در سنگر حفظ آرمان‏‌های انقلاب اسلامی و دفاع از امنیت مرزهای کشور به قافله عظیم شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی‌پیوست.
از آبان ماه امسال تاکنون (یعنی کمتر از ۳ ماه) ۳ تن از فرزندان شهرستان بهمئی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
حاضران در این مراسم یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس؛ بویژه این شهید را گرامی داشتند.
گفتنی است شهرستان بهمئی ۱۲۷ شهید به نظام و انقلاب تقدیم کرده است.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.