داود طلوعی مطلق

بازدید دانش آموزان فعال فرهنگی بسیج دانش آموزی شهید امینی ناحیه مقاومت بسیج بهمئی از کتابخانه عمومی شهرستان بهمئی

بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و ایجاد انگیزه کتابخوانی در بین دانش آموزان صورت پذیرفت
کد خبر : 2370
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آبان 1399 - 19:44

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،سروان پاسدار جهانگیر آشنا گفت:بازدید دانش آموزان فعال فرهنگی بسیج دانش آموزی شهید امینی ناحیه مقاومت بسیج بهمئی از کتابخانه عمومی شهرستان بهمیی انجام شد.

سروان پاسدار جهانگیر آشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی گفت :بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و ایجاد انگیزه کتابخوانی در بین دانش آموزان صورت پذیرفت و قسمت های مختلف کتابخانه از جمله سالن مطالعه، بخش مرجع، مخزن و محل نگهداری کتابها، نشریات و مجلات، ویژگی های کتابخانه های قفسه باز و قفسه بسته، بخش اینترنت ، نحوه ثبت نام و عضوگیری و امانت گرفتن کتاب از کتابخانه توسط کتابدار کتابخانه به دانش آموزان گفته شد.

در این بازدید همچنین علیرضا جشنی مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان بهمئی ضمن عرض گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی نسبت به آشنایی با بخش مرجع و نحوه استفاده از این کتابها را توضیح داده اند.

در پایان بازدید جشنی ضمن تشکر از مربیان و دانش آموزان گفت: امروزه کتابخانه های عمومی بعنوان یکی از مهمترین مراکز اشاعه اطلاعات با بهره گیری از خدمات نوین کتابخانه ای ظرفیتهای بسیاری دارد که علاقمندان می توانند با مراجعه به کتابخانه ها از نزدیک در جریان این خدمات قرار گیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.