دادستان شهرستان بهمئی؛

بازدید سرزده دادستان شهرستان بهمئی از محل نا به سامانِ دپوی زباله های سطح شهرستان/بعد از عدم توجه مسئولین مربوطه دادستان شخصا وارد عمل شد

متاسفانه زباله ها بدون هیچ گونه مدیریتی در کنار جاده ی ورودی به محل و در زمین های زراعی و منابع طبیعی و مراتع اطراف رها شده است که اثرات بسیار مخربی بر محیط زیست اطراف شهر داشته و بسیار جای تاسف دارد.
کد خبر : 5658
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 - 19:05

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ،بازدید سرزده دادستان شهرستان بهمئی از محل نا به سامانِ دپوی زباله های سطح شهرستان و دستور برای اقدامات لازم و مناسب صورت گرفت.

حبیبی منش دادستان شهرستان بهمئی گفت:متاسفانه زباله ها بدون هیچ گونه مدیریتی در کنار جاده ی ورودی به محل و در زمین های زراعی و منابع طبیعی و مراتع اطراف رها شده است که اثرات بسیار مخربی بر محیط زیست اطراف شهر داشته و بسیار جای تاسف دارد.
دادستان شهرستان بهمئی بیان کرد:این محل تقریبا در دو کیلومتری شهرستان واقع شده است و عشایر و روستاهای اطراف به شدت از این وضعیت نگران و در زحمت هستند  پرندگان و گوسفندان زیادی در منطقه ی مورد نظر و نزدیک به زباله ها زیست می کنند که احتمالا جان آنان در خطر بوده و چنین وضعیتی قابل تحمل نیست.
وی در ادامه بیان داشتند:قطعا این شرایط شایسته ی مردم شریف شهر لیکک نیست لذا از مسولین محترم شهرستان که متولی امر می باشند خواهانم که در اسرع وقت اقدامات لازم و شایسته را در خصوص این وضعیت اسف بار به کار گیرند.
حبیبی منش درپایان گفت:ضمنا برخی دستورات به صورت تلفنی در این خصوص صادر و حتما جلسه ی حضوری با مسولین مربوطه برگزار و تذکرات لازم داده خواهد شد و نتیجه اقدامات عملی به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.