۰ نظر
۱۵۳ بازدید

داود طلوعی مطلق

به جای آدرس‌دهی غلط به فکر مردم باشید/بایدن حلال مشکلات ما نیست

تریبون نماز جمعه در هر چهار شهر شهرستان کهگیلویه تریبون نظام، مطالبه گری و صدای مردم است.
کد خبر : 3120
تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1399 - 23:30

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ،حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در سخنرانی بین‌الصلاتین نماز جمعه قلعه رئیسی اظهار داشت: تریبون نماز جمعه در هر چهار شهر شهرستان کهگیلویه تریبون نظام، مطالبه گری و صدای مردم است.

امام جمعه کهگیلویه با بیان اینکه مسئوولان بگذارند وحدت رویه در کشور حفظ شود تاکید کرد: امروز نیاز اصلی کشور وحدت رویه است.

وحدانی‌فر گفت: امروز رهبر معظم انقلاب این کشتی متلاطم را هدایت می کنند و همه تکلیف دارند ببیند آقا چه می فرمایند.

وی خطاب به مسوولان گفت: به جای این جنگها که کاری به جا نمی برد و برای خدا نیست به فکر مشکلات مردم باشید چرا که حل شدنی هستند.

امام جمعه کهگیلویه با بیان اینکه برای رفع مشکلات مردم چشم امید به بایدن نباید داشت، افزود: اینکه برخی بگویند بایدن دوست ما است این امثال همان حرفی است که می گفتند امضای کلینتون تضمین است!این دوره تمام شده است، بدانید دشمن دشمن است و آمریکا آمریکاست.

وحدانی‌فر تصریح کرد: علت بسیار از مشکلات در کشور بی تدبیری مسئوولان است و امروز توصیه می کنم که در این پیچ تاریخی با سلامت عبور کنیم و بدانید دشمن توان تحریم ندارد.

وی با بیان اینکه بعضی می گویند بایدن بیاید مشکلات برطرف می شود و این اشتباه بزرگ است اظهار داشت: کسانی که چنین تفکری دارند باید بدانند ۱۱مورد از تحریم های بسیار سنگین دوران انقلاب اسلامی در دوران همین آقای بایدن معاون اوباما صورت گرفت و طراح تحریم های سنگین در گذشته همین بایدن بود، طراح تجزیه خاورمیانه و تبدیل کشورهای بزرگ مثل عراق، سوریه، ایران همین آقای بایدن بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.