از مربیان طرح شهید بهنام محمدی شهرستان بهمئی تجلیل شد

داود طلوعی مطلق

به همت کانون بسیج فرهنگیان و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی از فرهنگیان و مربیان طرح شهید بهنام محمدی تجلیل شد.

طی مراسمی با رعایت پروتکل های بهداشتی از ۱۵ نفر از مربیان فعال در طرح شهید بهنام محمدی این شهرستان تجلیل شد.
کد خبر : 4256
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 18:24

به گزارش سایت خبری عصر آشنا از ارکان تربیتی طرح شهید بهنام محمدی شهرستان بهمئی تجلیل شد.

طی مراسمی با رعایت پروتکل های بهداشتی از ۱۵ نفر از مربیان فعال در طرح شهید بهنام محمدی این شهرستان تجلیل شد.
سروان پاسدار جهانگیر آشنا مدیر کانون بسیج فرهنگیان  وفرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی گفت: ما در شهرستان بهمئی ۴مدرسه فعال در شبکه تربیتی طرح شهید بهنام محمدی داریم که در این مدت فعالیتهای بسیار خوبی در این مدارس انجام شد. و امروز به پاس خدمات بسیار خوب فرهنگیان و مربیان طرح شهید بهنام محمدی با حضور فرمانده قرارگاه و نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی از این عزیزان تجلیل شد.

سرگرد پاسدار علی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی ضمن عرض خداقوت به مربیان طرح شهید بهنام محمدی گفت:کار تربیتی یکی از سخت ترین کار ها در جامعه امروزی هست اگر ما به دنبال تربیت درست و انقلابی هستیم باید مخاطب شناسی دقیقی از مجموعه داشته باشیم بدون آگاهی دقیق از وضعیت مخاطب نمیشود نتیجه مثبت گرفت.نکته مهم بعدی مربیان طرح شهید بهنام محمدی و فرهنگیان باید از روان شناسی نوجوان و دانش آموز اگاهی لازم را داشته باشند. نفش روان شناسی و مخاطب شناسی در تربیت مثبت بسیار حساس هست که انتظاری که ما از مجموعه مربیان داریم تقویت خود در این زمینه هست.
در پایان این مراسم با حضور فرمانده ناحیه،نماینده ولی فقیه و فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی از مربیان طرح شهید بهنام محمدی تجلیل شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.