داود طلوعی مطلق

بیاد لب تشنه کربلاییان و کوله های شبانه مولا علی علیه السلام بازهم باید به یاری مردم آسیب دیده بشتابیم

نجابت و غنای فکری و خویشتنداری شخصیت ایرانی اسلامی درجه صبر و بردباری مردم ما از یکطرف و درک شرایط و بصیرت دینی آنها از طرف دیگر سبب شده تا خیلی از طبقات مختلف جامعه با سیلی سرخ مناعت طبع خود را به نمایش بگذارند .
کد خبر : 361
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 - 14:54


به گزارش سایت خبری عصر آشنا یدالله مرادی در یاداشتی به اهمیت کمک های مومنانه در ایام کرونا اشاره کرده اند.

بیماری کرونا عملا جهان و پژوهشکده های جهانی را مات کرده و تمامی ابعاد و ارکان جامعه را متأثر نموده است ‌و علیرغم پیشرفت علوم پزشکی در جهان و در عصری که بشر قرن ۲۱ فکر می کرد همه طبیعت و کرات و کهکشانها را تسخیر کرده، ناگهان یک ذره نامریی با چشم متشکل از لیپید همه کس و همه چیز را به چالش کشاند و ابرقدرتها نیز با زرادخانه های هسته ای در برابرش به عجز درآمدند .
در چنین بستری ایران هم گرفتار این ویروس ناشناخته و این مهمان ناخوانده شدو کشور ما که بخاطر مقاومت در برابر زورگویی های نظام سلطه ،عصر سخت ترین تحریم‌های ضد بشری را می گذراند با ورود این ویروس نیز زندگی اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی را دستخوش تغییرات و مشاغل تعطیل و درآمدها قطع شد.
بنابراین تامین معیشت برای اکثر اقشار سخت گردیده و تورم افسارگسیخته هم مضاف برآن تا سختی معیشت مردم را تحت تاثیر قرار دهد و آب و نان و اجاره و دارو و سایر وسایل مرسوم عرصه را بر بسیاری پر مشقت کرد .
نجابت و غنای فکری و خویشتنداری شخصیت ایرانی اسلامی درجه صبر و بردباری مردم ما از یکطرف و درک شرایط و بصیرت دینی آنها از طرف دیگر سبب شده تا خیلی از طبقات مختلف جامعه با سیلی سرخ مناعت طبع خود را به نمایش بگذارند .
چقدر دقیق و به موقع رهبر دردآشنا طرح همیاری و همدلی مردم را با عنوان کمک مومنانه در آستانه ماه مبارک رمضان ابراز و چه زیبا صحنه های ایثار رقم خورد تا حس همنوعی و لطافت برادری دینی غلیان نماید و سیل کمک ها در حق مردم جلوه گر شد .
حال با شروع و گسترده شدن این ویروس و راکد شدن بسیاری از کارها و جهت تامین اقلام بهداشتی و دارویی و غذایی نیازمندان، بیاد لب تشنه کربلاییان و کوله های شبانه مولا علی علیه السلام بازهم باید به یاری مردم آسیب دیده بشتابیم .
کم کم نوای مدرسه و حضور دانش آموزان هم محیط اجتماعی را خوشرنگ می نمایند و پوشاک و اقلام آموزشی و هزینه‌های دیگر بسیاری از اولیا را شرمنده کودکان می کند،درک کنیم که جای هنرآفرینی و نذورات و کمک مومنانه مورد درخواست رهبری نظام در این مقطع خواهد بود.

نویسنده :یدالله مرادی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.