۰ نظر
۱۳۴ بازدید

بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت ۱۳آبان

شکوه سیزدهم آبان را پاس می‌داریم زیرا مردانگی و فتوت ایثار و از خود گذشتگی و دشمن‌ستیزی با سران طاغوت را مقدس می‌دانیم. یاد همه شهیدان این روزهای بزرگ گرامی باد و خاطره سیزده آبان همیشه در جان‌ها جاودان باد.
کد خبر : 42987
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 آبان 1401 - 21:58

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا در آستانه فرا رسیدن سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد بدین شرح است:

سیزده آبان از جمله روزهای پرفروغی است که در تاریخ ایران زمین، برجسته و سربلند است. سیزده آبان، روزی است که فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می‌توان در برابر هر طاغوتی ایستاد. در سیزده آبان ثابت شد که با تکیه بر قدرت آن بزرگوار آفریننده و توانای زنده می‌توان، استعمار را به خاک مذلت افکند. در سیزدهم آبان این نکته به اثبات رسید که امنیت و آرامش را از حق‌کُشان و ستمگران که به مظلومان امنیت و آسایش نمی‌دهند، می‌توان باز گرفت. حماسه‌ی سیزده آبان ثابت کرد که همه‌ی قدرت‌های به اصطلاح عظیم طاغوتی، از درون، پوچ و پوشالی است. در سیزده آبان، مردم عدالت‌خواه و ایمان مدار ما، خویشتن را باور کردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که در ذهن عده‌ای، همچون کوهی استوار است، «کاهی» بیش نیست. در سیزدهم آبان، وحدت کلمه معنا شد؛ تکیه بر محبوب بندگان و خدای تبارک و تعالی، تفسیر شد و قدرت رهبری دینی بار دیگر تجربه گشت.

سیزدهم آبان ماه با عنوان روز دانش آموز، به عنوان حماسه خونین لاله‌های انقلاب در جریان نهضت اسلامی گرامی داشته می‌شود. در آن روز جوانه‌های سبز ایمان رویید و دانش‌آموزان مسلمان به نشانه اعتراض به حکومت، در دانشگاه تهران اجتماع کردند و تاریخ، شاهد خون به ناحق ریخته آنان شد. دانش‌آموزان انقلابی برخاستند تا نور گوهر دانش و دانش‌آموزی را در آیینه حماسه و دلیری بتابانند و غبار خودباختگی را از سیمای مدرسه بروبند. آنان برخاستند تا انقلاب ننشیند و فریاد کردند تا جهان، پیام انقلاب را بشنود. اینک ما مانده‌ایم با خاطرات آن روزها و می‌دانیم که امروز اگر به سایه راحت نشسته‌ایم، مدیون استقامت شهیدانی هستیم که در آشوب ظلمت چیره، به مصاف شب رفتند تا ایمان خفته انسان را به سامان صبح برسانند.

شکوه سیزدهم آبان را پاس می‌داریم زیرا مردانگی و فتوت ایثار و از خود گذشتگی و دشمن‌ستیزی با سران طاغوت را مقدس می‌دانیم. یاد همه شهیدان این روزهای بزرگ گرامی باد و خاطره سیزده آبان همیشه در جان‌ها جاودان باد.

سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای تجدید پیمان با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و میثاق با شهدای انقلاب اسلامی، به‌ویژه شهدای دانش‌آموز آبان ۱۳۵۷ با حضور گسترده و پرشور امت همیشه در صحنه وشهید پرور به ویژه فرهنگیان بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمددر مراسم ۱۳ آبان ماه انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی اعلام خواهند کرد.

 

سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.