داود طلوعی مطلق

تقدیر ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیرروابط عمومی استان کهگیلویه وبویراحمد

دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهداء لوح تقدیری از نقش مؤثر امین درخشان در ارتقاء سطح روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارت خانه تقدیر ویژه کرد
کد خبر : 8907
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 خرداد 1400 - 11:22

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهداء لوح تقدیری از نقش مؤثر دکتر امین درخشان در جهت ارتقاء سطح روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارت خانه تقدیر ویژه کرد.
در متن لوح تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است؛ نقش برجسته روابط عمومی ها به مثابه آینه شفاف در بازتاب فعالیت ها و اقدامات دستگاه بزرگ فرهنگی کشور و تعامل سازنده با جامعه مخاطبان بر هیچ کس پوشیده نیست. روابط عمومی ها با تلاشی آگاهانه موجب اطمینان بخش به اعتماد آفرینی می شوند و از این رهگذر سرمایه های اجتماعی را ارتقا می بخشند.
بدین وسیله از نقش اثرگذار شما در مجموعه روابط عمومی وزارت متبوع سپاسگزارم و از درگاه پروردگار متعال توفیق روزافزون بهروزی و سلامتی تان را آرزومندم.
بر پایه این گزارش امین درخشان در دو سه سال اخیر همواره از مدیران برتر روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارزیابی های صورت گرفته مرکز روابط عمومی عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه بوده است.
کتاب “مبانی فرهنگ و رسانه در عصر جدید” در سال ۱۳۹۹ توسط وی انتشار و رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.