تجلیل امام‌جمعه شهرستان بهمئی از خیرین و یاوران برنامه های فرهنگی درشهرستان بهمئی

داود طلوعی مطلق

درنماز جمعه از خیرین ویاوران برنامه های فرهنگی و مذهبی شهرستان بهمئی تجلیل شد.

محمد جهانی مسئول ستاد اقامه نماز جمعه گفت: برحسب وظیفه از کسانی که در همه شرایط کنار ماهستند یار و پشتیبان برنامه های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی بودند به رسم ادب واحترام از این انسان های شایسته تجلیل شد.
کد خبر : 442
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 - 0:39

به گزارش سایت خبری عصر آشنا محمد جهانی مسئول ستاد اقامه نماز جمعه گفت: برحسب وظیفه از کسانی که در همه شرایط کنار ماهستند یار و پشتیبان برنامه های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی بودند به رسم ادب واحترام از این انسان های شایسته تجلیل شد.

اینها کسانی هستند که بدون چشم داشت و یا توقعی، بدون فرصت طلبی و یا قدرت طلبی وجاه طلبی در همه عرصه ها به صورت جهادی حضور دارند و با حمایت های مالی خود باعث دلگرمی وایجاد انگیزه در گروه های مردمی و جهادی می شوند.

نمود کار این عزیزان این بود که به ندای ولی امر مسلمین جهان لبیک گفتند و در رزمایش مواسمات و مۇمنانه وپیش قدم شدند ودر جهت کمک به همشریان خود دریغ ننموده اند.

آقایان یارمحمد خانی، علی صالح جهاندیده، رضا حبیبی بهروز سهم زیادی در امور خیرخواهانه دارند و در کنار این عزیزان از نیروهای جهادی و اعضای ستاد اقامه نماز جمعه هم تجلیل شد
وی گفت:ناگفته نماند مردم نوع دوست بهمئی در این زمینه کوتاهی نکردند و به صورت خود جوش نیازمندان و قشر آسیب پذیر را حمایت کردند.
این عزیزان در بحث مبارزه با کوید ۱۹ هم حضوری فعال داشتند. در خرید تجهیزات پزشکی،ضد عفونی، کمک مالی به کارگاه های تولید ماسک،کمک مالی به نیروهای مردمی ضمن اینکه مدد کار بودند رابط با خیرین و دیگران افراد شدند که در این زمینه هم کمک کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.