داود طلوعی مطلق

دیداروسرکشی مدیر کمیته امداد لیکک بهمئی از خانواده نیازمند وپیگیری مشکلات این خانواده

خدمت به خلق خدا، در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوانی دارد لذا می‌طلبد گره‏‌گشایى و رفع نیاز از نیازمندان و برادران دینى تبدیل به یک ارزش و یک فرهنگ عمومى شود
کد خبر : 4070
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 14:00

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،بعد از درج وانتشار خبر قصه ی پر غصه ی سرپرست خانوار۵نفری ساکن شهرستان بهمئی مدیر کمیته امداد لیکک بهمئی از این خانواده دیدار وسرکشی کرد .
رسول جهاندیده مدیر کمیته امدادلیکک بهمئی گفت: انسان مسلمان باید در پی رفع حوایج برادر مسلمان باشد و سعی کند تا می تواند به هر صورت ممکن به آنان یاری دهد زیرا در روایت آمده است : هرگاه مسلمانی رفع گرفتاری مسلمانی را می کند خداوند به او خطاب می نماید که پاداش تو بر من و برای تو غیر از بهشت را نمی پسندم.

وی گفت:خدمت به خلق خدا، در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوانی دارد لذا می‌طلبد گره‏‌گشایى و رفع نیاز از نیازمندان و برادران دینى تبدیل به یک ارزش و یک فرهنگ عمومى شود.

این مسئول فرهنگی گفت:طی گزارش خبرنگارعصر آشنا و پس از مشاهده خبر این خانواده نیازمند جهت پیگیری مشکلات و نیازمندیهای ایشان با خانواد ه وی از نزدیک دیدار وسرکشی بعمل آمد.
جهاندیده بیان کردند: گزارش وضعیت این خانواده به طور کامل وجامع تهیه و به اداره کل کمیته امداد استان گزارش میشود و انشاالله که بتوانیم تمام نیازمندیهای ایشان را برآورده کنیم .
وی گفت: دربحث تخت و ویلچر مشکلی نداریم انشالله در اولین فرصت اقدام وتحویل ایشان میگردد و جهت پیگیری هزینه درمان و پیگیری مساعدت در خصوص احداث مسکن این خانواده تمام تلاش وسعی خود را خواهیم کرد و انشاالله و به یاری خداوند و مدیر کل محترم کمیته امداد استان بتوانیم باپزشکان شیراز رایزنی ومراحل عمل ایشان در اولین فرصت انجام پذیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.