۰ نظر
۲۲۲ بازدید

سپاه افتخار ما و عزت آفرین و خار چشم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد

داود طلوعی مطلق

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با امام جمعه بمناسبت ۵مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه

شجره طیبه بسیج وسپاه در حال رشد و ملت عزیز ایران از میوه های گوارای آن در عرصه های فرهنگی،اجتماعی،امنیتی، آموزشی، اقتصادی و خدمات گوناگون دیگر بهره می برند
کد خبر : 37998
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مرداد 1401 - 7:38

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛  در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی با امام جمعه شهرستان بهمئی حجت الاسلام افروغی ، شجره طیبه بسیج وسپاه در حال رشد و ملت عزیز ایران از میوه های گوارای آن در عرصه های فرهنگی،اجتماعی،امنیتی، آموزشی، اقتصادی و خدمات گوناگون دیگر بهره می برند گفت : سپاه افتخار ما و عزت آفرین و خار چشم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

حجت الاسلام افروغی، با بیان اینکه، سپاه عزیز و قهرمان میراث دار مکاتبی چون مکتب امام راحل، مقام معظم رهبری و سردار شهید سلیمانی است افزود: عزت و اقتدار و موفقیت های سپاه به برکت و ولایت پذیری آنان است.

وی با بیان اینکه، خود را بسیجی می دانم و به بسیجی بودن خود افتخار می کنم افزود : از دوسانمان در سپاه بهمئی به جهت هماهنگی با دفتر امام جمعه و ستاد نماز جمعه برای اجرای برنامه ها و ارائه خدمات به شهرستان نهایت تشکر را دارم.

امام جمعه شهر لیکک با اشاره به اینکه خدمات سپاه در شهرستان بر هیچ کس پوشیده نیست و مردم راغب و راضی اند گفت: همینکه مردم جهت رفع مشکلات و گرفتاریها به سپاه مراجعه می کنند نشان از اعتماد و امید به سپاهیان هست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این دیدار ضمن تبریک ۵مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه ، گزارشی از خدمات ارائه شده توسط نهاد مقدس را ارائه کردند و با اشاره به اینکه، هر کجا احساس کنیم مردم نیاز به حمایت دارند و یا خلٲی وجود داشته باشد با تمام توان و انرژی حضور پیدا می کنیم و امروز افتخارمان در کنار مردم بودن است گفت : همینکه مردم با شور و امید به سمت سپاه می آیند و سپاه را امین خود می دانند و خواسته های بحق و منطقی خود را مطرح می کنند تلاش و توان ما مضاعف می گردد و باعث می شود با رغبت و انرژی دو چندان به فعالیت و کار خود ادامه دهیم.

سرهنگ غلامی نژاد از تلاش ها و فعالیت های امام جمعه بهمـئی و همکاری و هماهنگی با سپاه تشکر کرد و گفت: قطعٲ هماهنگی ها وهمکاری ها و اجرایی برنامه های اجتماعی و فرهنگی به نفع مردم هست که تا کنون این هماهنگی ها و همکاری ها وجود داشت و ان شاءالله ادامه خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.