۰ نظر
۱۴۸ بازدید

همدلی امام جمعه کهگیلویه با زلزله‌زدگان سی سخت

داود طلوعی مطلق

راه اندازی موکب ستادنمازجمعه کهگیلویه درسی سخت/ارسال محموله۱۰هزار قرصی نان به سی‌سخت

به همت امام جمعه و با همکاری سپاه ناحیه، گروه جهادی شهدای کهگیلویه و حلقه مرهم محموله ۱۰هزار قرصی نان محلی در طولیان بارگیری و عازم مناطق زلزله زده شد.
کد خبر : 5410
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1399 - 0:31

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا،حجت‌الاسلام والمسلین علی وحدانی‌فر  گفت:به همت امام جمعه و با همکاری سپاه ناحیه، گروه جهادی شهدای کهگیلویه و حلقه مرهم محموله ۱۰هزار قرصی نان محلی در طولیان بارگیری و عازم مناطق زلزله زده شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خصوص اهمیت کمک به حادثه‌دیدگان می‌گوید: کار سختی است هوای سرد و استخوان سوز شرایط را به مراتب سخت‌تر کرده است.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه گفت: دولت، سپاه، گروه‌های جهادی، نیروهای خودجوش و دیگر اقشار در مناطق حضور دارند و به کار خیرخواهانه مشغول هستند.

وی ادامه داد: تا زمان رسیدن به شرایط ایده‌آل لازم است برنامه بلند مدت ۶ ماهه داشته باشیم و بر اساس نیاز برنامه‌ریزی شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با قدردانی از اقدام جهادی زنان روستای طولیان برای کمک به حادثه‌دیدگان تصریح کرد: اقدام زنان خیلی خوب بود تشکر می‌کنم سادات روستای طولیان مکرم و اهل معنویت‌اند کار آنها الگویی شد برای دیگران.

وی گفت: در اولین فرصت ستاد نماز جمعه موکبی در سی‌سخت راه‌اندازی خواهد کرد و گروه‌های جهادی به صورت هفتگی در ساخت و ساز و دیگر خدمات مشغول خواهند شد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.