۰ نظر
۱۱۰ بازدید

روز قدس نماد صف‌بندی حق و باطل است/به زودی در قدس شریف نماز اقامه خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام و المسلمین علی وحدانی‌فرامروز در پیام آدینه ضمن گرامیداشت روز قدس اظهار داشت: روز قدس مسیله‌ای فراتر از یک موضوع ملی مختص به فلسطین و یا جهان عرب است. امام جمعه شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه قدس یک آرمان اسلامی و انسانی

کد خبر : 7082
تاریخ انتشار : شنبه 18 اردیبهشت 1400 - 9:17

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام و المسلمین علی وحدانی‌فرامروز در پیام آدینه ضمن گرامیداشت روز قدس اظهار داشت: روز قدس مسیله‌ای فراتر از یک موضوع ملی مختص به فلسطین و یا جهان عرب است.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه قدس یک آرمان اسلامی و انسانی است، افزود: روز قدس منحصر به فلسطین نیست بلکه نماد مقابله حق و باطل در عصر حاضر است.

وی روز قدس را کلید قیام جهانی بر علیه استکبار خواند و گفت: روز قدس اسم رمز انقلاب جهانی بر علیه صهیونیست و نماد یک مبارزه مستمر و فراگیر در همه اعصار است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و مقابله ملت‌هایی که زیر فشار ظلم ابرقدرت ها بودند را از دیگر تعابیر روز قدس اعلام کرد.

وی ادامه داد:باید مستعفین در مقابله با مستکبرین مجهز شوند روز قدس روزی است که بین منافقین و متعدین امتیاز خواهد شد.

وحدانی‌فر این روز را نماد صف بندی حق علیه باطل دانست و با اشاره به شرایط متفاوت روز قدس امسال و در عین حال تجاوز رژیم غاصب تصریح کرد: این را باید بگوییم که رژیم صهیونیست و مخصوصا امریکا بداند سگ هاری که در مننطقه رها کرده است را زنجیر خواهیم کرد.

وی در ادامه تأکید کرد: اجازه نخواهیم داد به منافع جهان اسلامی و منافع جمهوری اسلامی تعرض صورت بگیرد ان شاءلله به زودی در قدس شریف نماز اقامه خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.