کدام قانون و کدام تفکر ، به غیر از تفکرِ به اصطلاح مُدِرنیَته غرب ، از اهانت به مقدسات یک دین و پیامبر یک میلیارد مسلمان در جهان را آزادی بیان میداند و از این اقدام ناشایست تمجید میکند!؟

داود طلوعی مطلق

فرمانده واحد مقاومت بسیج مدرسه امام حسین شهرستان بهمئی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان بهمئی اقدام وقیحانه دولت فرانسه در حمایت از توهین کننده گان به مقدسات مسلمانان را محکوم کرد.

ما دانش آموزان بسیجی شهرستان بهمئی اقدام وقیحانه دولتمردان فرانسه در حمایت از توهین به ارزشمندترین و والاترین مخلوق بشر را محکوم مینماییم و همچنین از مسلمانان جهان خواستاریم که ضمن حفظ اِتحاد و آگاهی ، طراحان این توطئه های ضد اسلامی را ناکام گذارند
کد خبر : 2520
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 - 22:55

به گزارش سایت خبری عصر آشنا فرمانده واحد مقاومت بسیج مدرسه امام حسین شهرستان بهمئی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان بهمئی اقدام وقیحانه دولت فرانسه در توهین به مقدسات را محکوم کرد.

محمد مهدی نصیری گفت:گرامی می داریم شهادت آن رهبر سیزده ساله را ، شهید محمدحسین فهمیده ، و عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی خدمت همه بسیجیان عزیز و مخلص.

برخود لازم میدانم به رسم ادب و احترام تقدیر و تشکری داشته باشم از فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی جناب سروان آشنا و ستاد اقامه نماز جمعه که چنین فرصت ارزشمندی را در اختیار این جانب گذاشتند.

” با توجه به اقدام دولت فرانسه در حمایت از اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) ، بر خود لازم دانستیم به عنوان یک دانش آموز بسیجی و به تبعیت از راه شهید محمدحسین فهمیده ، قیام اباعبدالله(ع) و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی این حرکت خبیثانه را محکوم نماییم.
بی شک این اقدام ، باطن شیطانی و جریان غیر انسانی این دولت را به دنیا ثابت میکند.
نصیری افزود:قطعاً این تلاش ها چیزی جز رسوا کردن دولتشان و عوامل آن به همراه نخواهد داشت و نیز حقانیت اسلام و پیامبر اسلام (ص) و راه آن بیش از پیش به همگان و بخصوص جوانان جامعه اروپایی _ غربی ثابت میشود . گواه این مدعا پیامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان فرانسه صادر کردند.”

 از صدر اسلام تاکنون پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت (ع) دشمنان حیله گر و مکار خود را داشته و دارند ، منتها چیزی که بین این دشمنی ها مشترک است استفاده مداوم از شیوه های تمسخر آمیز با استفاده از ابزار و تبلیغات وسیع است که با این روش ها فقط ناتوانی و حقارت خود را نشان میدهند.

نصیری بیان کرد: کدام قانون و کدام تفکر ، به غیر از تفکرِ به اصطلاح مُدِرنیَته غرب ، از اهانت به مقدسات یک دین و پیامبر یک میلیارد مسلمان در جهان را آزادی بیان میداند و از این اقدام ناشایست تمجید میکند!؟
اما همان تفکر ، انتقاد نخست وزیر کشور ترکیه در نکوهش رفتار نژاد پرستانه از اِمانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه را بر نمیتابد و کار را به احضار و تهدید به اخراج سفارت نیز می کشاند!؟

همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند ، چرا اندیشمندان ، اساتید و کسانیکه در صدد راستی آزمایی هلوکاست هستند از مشاغل خود اخراج و یا روانه زندان میشوند ، اما توهین به عقاید ، مقدسات و ارزش های میلیاردها انسان آزادی بیان تعبیر میشود!؟

* مُسلماً این اقدام توطئه ای از سوی استکبار جهانی و دولتمردان فرانسه است ، و حمایت کنندگانِ از این اقدام نابخشودنی با نقاب آزادی قصد جریحه دار کردن احساسات مسلمانان فرانسه و جهان را دارند ، و این اقدام در راستای ترویج خشونت و دشمنی میان ادیان الهی و مخدوش کردن چهره اسلامِ ناب محمدی است.
همان هایی که امروزه دنیا آنها را با نشان موسسین داعش در سوریه و ترور بُزدلانه سردار بزرگ اسلام میشناسد ، برای پوشش حقارت خود ، اقدام به توهین عَلَی ساحت مقدس شریف ترین انسان ها در عالم هستی میکنند ، اما به حول و قوه الهی این اقدام خبیث نیز موجب اتحاد و انسجام روزافزون مسلمانان جهان و بیداری آحاد مردم خواهد شد.

فرمانده واحد مقاومت بسیج مدرسه امام حسین شهرستان بهمئی با بیان اینکه :ما دانش آموزان بسیجی شهرستان بهمئی اقدام وقیحانه دولتمردان فرانسه در حمایت از توهین به ارزشمندترین و والاترین مخلوق بشر را محکوم مینماییم و همچنین از مسلمانان جهان خواستاریم که ضمن حفظ اِتحاد و آگاهی ، طراحان این توطئه های ضد اسلامی را ناکام گذارند…

اما در پایان قصد دارم خطاب به مردم جهان و مسئولان کشور فرانسه جمله ای را گوشزد کنم :

” I am a follower of holy prophet mohammad , and insulting him is not a freedom of expression , but a flagrant action.

محمد مهدی نصیری

من پیرو مُحَمّد هستم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.