۰ نظر
۲۱۶ بازدید

داود طلوعی مطلق

نشست سواد رسانه ای بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی بمناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد

شهدا برای دیدن جلوه‌های رحمانی به شهادت رسیدند و این سیره باید مدنظر ما باشد و مسیری که آنها رفتند را به عنوان الگویی برای خود و خانواده‌هایمان قرار دهیم.
کد خبر : 4536
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1399 - 21:58

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا، سروان پاسدار جهانگیر آشناگفت:نشست سواد رسانه ای بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی بمناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی ضمن عرض تبریک دهه فجر گفت:باتوجه به وضعیت امروز بیماری کرونا و استفاده از فضای مجازی برای اجرای برنامه ها و آموزش در بستر فضای مجازی نیازمند استفاده زیاد از کارگاه ها و نشست های سواد رسانه ای هستیم.

سرگرد پاسدار علی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی سخنران این برنامه در این نشست ضمن عرض تبریک دهه فجر خطاب به دانش آموزان گفتند:شهدا برای دیدن جلوه‌های رحمانی به شهادت رسیدند و این سیره باید مدنظر ما باشد و مسیری که آنها رفتند را به عنوان الگویی برای خود و خانواده‌هایمان قرار دهیم.

سرگرد محمدی در این نشست سواد رسانه ای با بیان اینکه والدین درکنار آموزش های مدرسه باید به فرزندانشان یاد دهندکه هدفمند و در زمان تعیین شده از اینترنت و فضای مجازی استفاده کنند و در این فضا سرگردان نباشند.

وی با اشاره به اینکه حل آسیب‌های اجتماعی فقط بر عهده آموزش‌ و پرورش نیست و همه ارگان‌ها و نهادها و به خصوص خانواده و والدین در تربیت درست و جلوگیری از دچار شدن دانش آموزان به آسیب‌های اجتماعی مسئولت دارند، یاد آور شد: استفاده بدون مدیریت و نظارت از فضای مجازی توسط دانش آموزان سبب بالا رفتن آسیب های اجتماعی در جامعه میشود.

وی خاطر نشان کرد: والدین باید آگاه باشند دانش‌آموزی که در فضای مجازی غرق باشد ارتباطش در عالم واقعی ضعیف‌تر است و در بدترین و منفی‌ترین شرایط هویت واقعی خود را از دست می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی دارای ویژگی‌های مثبت نیز است که باید با مدیریت صحیح از آن استفاده شود و والدین باید در این زمینه مراقبت لازم را انجام دهند.

محمدی با تاکید براینکه افزایش سواد رسانه‌ای به خصوص در حوزه فضای مجازی برای مراقبت بیشتر در بین دانش‌آموزان در بین والدین بسیار مهم و حائز اهمیت است، ادامه داد: دانش آموزان باید آموزش ببینند که هدفمند و در زمان تعیین‌شده از اینترنت و فضای مجازی استفاده کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.