روح بلند و ملکوتی مادر شهید محمد رشید جعفری به فرزند شهیدش پیوست

داود طلوعی مطلق

پیام تسلیت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی بمناسبت درگذشت مادر شهید والا مقام محمد رشید جعفری

شهید محمد رشید جعفری ضمن فداکاری و ایثارگری فراوان در تاریخ ۱۳۶۱/۱۱/۱۸ در منطقه عملیاتی شیب میسان به فیض شهادت نائل آمد.
کد خبر : 6422
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1400 - 21:39

به گزارش سایت خبری عصر آشنا ، سرگرد پاسدار علی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در پیامی در گذشت مادر شهید محمد رشید جعفری را تسلیت گفتند:


انا لله و انا الیه راجعون‌
مادران مومن شهدا نزد همگان عزیزترین هستند چرا که فرزندان خود را در دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و دفاع از میهن فدا کردند.
حقیقا مادران شهدا اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌های والای این مرز و بوم آن‌ها رت تقدیم ایران اسلامی کردند.
اینجانب بر خود واجب و لازم می‌دانم تا درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مادر ارجمند و والامقام شهید محمد رشید جعفری از جوانان سرافراز جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس را به ساحت مقدس حضرت بقیه اللّه العظم (ارواحنا فدا)، مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، روح مطهر شهید جعفری و مردم عزیز و شهید پرور شهرستان بهمئی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبر ایشان ادای احترام می‌نمایم و امیدوارم به فضل الهی این بانوی بزرگوار و مومن با حضرت زهرا (س) محشور باشد.

سرگرد پاسدار علی محمدی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی

لازم به ذکر هست شهید محمد رشید جعفری فرزند محمد کریم در سال ۱۳۴۵ در خانواده‌ای مذهبی و متدین دیده به جهان گشود. دوران کودکی را در محیطی تربیتی پرورش یافت و با فضائل نیک اخلاقی آشنا گردید. افراد خانواده را به کارهای نیک هدایت و دوستان را به راه راست رهنمون می‌نمود. رابطه‌اش با والدین بسیار مهربان و با فروتنی بسیار با آنها برخورد میکرد. دوره تحصیلی ابتدایی و راهنمایی را با موفقیت گذراند. وی با آغاز جنگ تحمیلی از طریق سپاه پاسداران آغاجاری به جبهه های نبرد اعزام شد.

شهید محمد رشید جعفری ضمن فداکاری و ایثارگری فراوان در تاریخ ۱۳۶۱/۱۱/۱۸ در منطقه عملیاتی شیب میسان به فیض شهادت نائل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.