داود طلوعی مطلق

امامزادگان سید ابراهیم و سید اسدالله علیهم السلام در بخش سرآسیاب یوسفی میزبان خیل گسترده عاشقان امام حسین (ع) در روز اربعین

مردم شهرستان بهمئی ، بویژه بخش ممبی و سرآسیاب یوسفی با شرکت در آئین های مختلف عزاداری همنوا با اهل بیت (علیهم السلام ) عشق و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان وشهدای دشت کربلا ابراز کردند.
کد خبر : 41259
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 شهریور 1401 - 9:09

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ در اربعین حسینی دوستداران سالار شهیدان در بهمئی با شرکت پرشور در مراسم عزاداری و سوگواری اربعین حسینی (ع) گوشه ای از عشق و ارادت خود به سرور آزادگان جهان را به نمایش گذاشتند.

پیاده روی ، عزاداری‌های مردم و حضور در دسته‌های عزاداری با شور و حال خاصی همراه بود تا دلدادگان حسینی در سوگواری اربعین شهدای دشت کربلا مشق عاشقی کنند و دلتنگی هایشان را در دعا برای رفع بلا واگویه کنند.

در طول مسیر و در جوار بارگاه مطهر این امامزادگان موکبهای مردمی باارائه خدمات وپذیرایی به زائرین تصاویر زیبایی از دلدادگی و ارادت مردم شهرستان بهمئی را خلق کردند.

گفتنی است بارگاه مطهر امامزادگان سید اسد الله و سید ابراهیم علیهم السلام در فاصله ۵۰ کیلومتری شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی و در بخش سرآسیاب یوسفی واقع شده است.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داودطلوعی مطلق پایگاه خبری عصرآشنا

 

 

   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.