دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با پیشکسوت خبرنگاری امین درخشان در ادامه طرح تکریم و هنرمندان و اهالی فرهنگ وهنر، رسانه به همراه هیئت همراه به دیدار مظفر عدالت نسب مدیر مسئول سایت اقلیم قلم رفتند. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و

کد خبر : 45566
تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1401 - 12:49

 

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با پیشکسوت خبرنگاری

امین درخشان در ادامه طرح تکریم و هنرمندان و اهالی فرهنگ وهنر، رسانه به همراه هیئت همراه به دیدار مظفر عدالت نسب مدیر مسئول سایت اقلیم قلم رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،امین درخشان در این دیدار صمیمی با بیان اینکه جایگاه خبرنگاری جایگاه حق طلبی و عدالت خواهی است گفت: اطلاع رسانی از مهمترین نیاز های جامعه است و خبرنگاران در این امر نقش خطیری برعهده دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حقیقت رسالت اصلی یک خبرنگار متعهد است افزود:امروزه معاندین و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی سعی دارند با دروغ پراکنی و دامن زدن به اغتشاشات کشور سعی دارند فضای جامعه را متشنج و مردم را در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهند،از همین رو خبرنگاران نقش بسزایی در بیان حقیت و نشان دادن واقعیت جامعه بر عهده دارند.

متولی فرهنگ و هنر در استان خواستار این شد که خبرنگاران اخبار را از منابع موثق دریافت و منتشر کنند.

امین درخشان با بیان اهمیت و ضرورت سواد رسانه ای عنوان کرد:در سواد رسانه ای می توان انواع رسانه ها و خبرهای کذب و صحیح را از یکدیگر تمایز کرد ،و با تشخیص حقیقت از کذب جامعه آرامش و امنیت پیدا خواهد کرد.

مظفر عدالت نسب مدیر مسئول سایت اقلیم قلم در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیر کل و هیئت همراه افزود:انتصاب شایسته امین درخشان به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مدت باعث دلگرمی اهالی رسانه شده است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.