داود طلوعی مطلق

تقدیرشهروند بهمئی ازمنتخبین شورای شهر و درخواست برای انتخاب شهرداری کارآمد ‘ برای خدمت به مردم

مرزبندی های طائفه ای در این شهر کم رنگ نشود حرف از توسعه زدن سخنی بیهوده است
کد خبر : 9118
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 تیر 1400 - 17:36

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا فعال فرهنگی وشهروند امیدوارحبیب اله بدرقه  در پیامی به منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهرلیکک خواستارکمرنگ شدن مرزبندی طایفه ای وپیشرفت توسعه شهری شد.

متن کامل پیام به شرح ذیل هست:

بنام آنکه فکرآموخت

از آنجائیکه در دنیا شوراهای شهر و روستا یکی از ارکان دموکراسی و حاکمیت رای و اراده مردم هستند.
این نهال نوپا در کشور ما با همه کاستی ها و مشکلات، می تواند امید مردم به حاکمیت اراده شان را همچنان زنده نگه دارد.
خوشبختانه این بار در شهر لیکک علیرغم مشکلاتی که در روند تایید صلاحیت ها و روند کلی انتخابات وجود داشت ،کمتر کسی را می توان پیدا کرد که نسبت به منتخبین (که از بهترین فرزندان شهرستان می باشند )خوشبین نباشد.

انسانهای سلیم النفس ، وارسته و توسعه نگر،و همین خوشبینی و انتظار مردم ،مسولیت منتخبین را سنگین تر می کندآنچه نیاز امروز شهر لیکک است توجه و نگاه توسعه گرایانه هست منتخبین محترم به این امر واقف باشند تا مرزبندی های طائفه ای در این شهر کم رنگ نشود حرف از توسعه زدن سخنی بیهوده است و در گام نخست می طلبد منتخبین فعلی با ایثاری جانانه خود را از بند این مرزبندی برهانند.
بگذارید پشتوانه هاو انتظارات طائفه ای هر اسمی بر شما بگذارند، اما شما سنگ بنایی بگذارید تا در آینده در مورد شما بهتر قضاوت شود.
دومین توصیه ام ، انتخاب شهرداری با تجربه و مسلط و کار آمد و با برنامه ،که هم بتواند از زیر مجموعه اش نهایت کار و تلاش را مطالبه کند و هم حق و حقوق آنها برایش مهم باشد .
توصیه سوم
داشتن اتاق فکر از میان اندیشمندان و متخصصین و سرمایه گذاران توسعه نگر است
هیچگاه خود را نظرات دلسوزان واقعی بی نیاز نپندارید
توصیه دیگرم حمایت از سرمایه گذاری در بخش های مختلف اشتغال زا بخصوص مشاغلی که مردم را از مراجعه به شهرهای دیگر بی نیاز کند .

توصیه آخر
تلاش برای پیدا کردن منابع درآمد زا برای شهرداری یک ضرورت است و از شما انتظار می رود که هرجا حقی از این شهر فراموش و نادیده گرفته شد مطالبه و بازستانید.
فقط یادتان باشد شهرداری گاو صندوق هزینه های شهرستان نیست و شایسته است از ریخت و پاش های حاتم گونه به مناسبت ها و بهانه های مختلف جلوگیری شود و روی ریال به ریال درآمد شهرداری برنامه داشته باشید .
در پایان تاکید می کنم همانطور که در ابتدای سخنم گفته ام”مردم به این مجموعه خوشبین و دل بسته اند ،خوشبینی مردم را به یاس تبدیل نکنید.

“شهروند امیدوار حبیب الله بدرقه “

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.