داود طلوعی مطلق

مذاکرات هسته ای امیدوارکننده همراه با اقتدار و آینده ای روشن

امام جمعه شهرستان بهمئی در نماز عبادی سیاسی جمعه امروز گفت:مذاکرات هسته ای امیدوارکننده همراه با اقتدار و آینده روشن است.
کد خبر : 40931
تاریخ انتشار : جمعه 11 شهریور 1401 - 23:05

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از صبح زاگرس حجت‌الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در نماز عبادی سیاسی امروز که در مسجد صاحب الزمان این شهرستان برگزار شد  در خصوص بحث زیارت در مشرف شدن به کربلا گفت: نیت کردن اصل و نکته مهم زیارت است و در شلوغی ها نیاز نیست حتما دست به ضریح امام معصوم بزنید چراکه حق الناس است و باید رعایت شود.

وی ادامه داد:این ایام فرصت بسیار مناسبی است که از محبت های اهل بیت استفاده کنیم و حال خوب و خوب تری در درون وجود خود ایجاد کنیم.

افروغی در ادامه بیان کرد:ما امروز شاهد لایه های گوناگون دشمن هستیم و لایه مشخص توسط آمریکا است که بر علیه نظام‌و‌دین است و لایه های دیگر بحث منافقین است که درقران خبیث تر از دشمن اشاره شد .

وی در خصوص تحولات منطقه گفت:امریکایی ها در مرز سوریه در حال برگزاری رزمایش است و هدف امریکا ایجاد تنش در عراق است.

وی ادامه داد: این نقطه رزمایش مورد نظربسیار خاص و حساس است و برای م مقابله با جبهه مقاومت عراق است البته که مردم عراق بعد از سقوط عراق ، دوست و دشمن خود را می شناسند و به دشمنی آمریکایی‌ها با ملت عراق کاملا واقف هستند.

امام جمعه شهرستان بهمئی در خصوص مذاکرات اخیر هسته ای گفت:نوع مذاکرات هسته ای امیدوار کننده است و این مذاکرات مقتدرانه همرا با آینده روشن است.

افروغی ادامه داد:وضعیت انرژی در زمستان برای اروپا و خود آمریکایی ها، نقش مهمی در عقب گرد آمریکا در مذاکرات دارد البته که آنها با جنگ رسانه ای آن را جور دیگر نشان خواهند داد.

وی در خصوص پیشرفت پهباد های ایران گفت: آمریکا ناوگان پهبادی با هزینه کشورهای عربی و به نام مقابله ودفاع از پهباد های ایرانی طراحی کرده اند البته که همه کشورها می دانند سیستم دفاعی آمریکایی ها در مقابله با پهباد های ایرانی کارایی ندارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.