معاون امور هنری و سینمایی خبر داد:

آغاز بازبینی سی و ششمین جشنواره تئاتر کهگیویه و بویراحمد

خاک نژاد از آغاز بازبینی حضوری نمایش‌های متقاضی این دوره از جشنواره در این استان خبر داد و گفت: در روز نخست بازبینی آثار هنرمندان در شهر‌های سی سخت و یاسوج مورد بازبینی هیئت بازبین قرار خواهند گرفت.
کد خبر : 72911
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 6:35

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، عبدالصادق خاک نژاد معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و قائم مقام دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مرحله بازبینی آثار نمایشی متقاضی سی و ششمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد از جمعه ۲۷ مهرماه آغاز شد.

وی با بیان اینکه در احکامی جداگانه «ثارالله آذریتون، علی عبدیانی نژاد و مسلم نارکی» به‌عنوان هیئت انتخاب این جشنواره منصوب شده‌اند، افزود: در روز نخست بازبینی آثار هنرمندان در شهر‌های سی سخت و یاسوج مورد ارزیابی هیئت بازبین قرار گرفت.

قائم مقام دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آثار هنرمندان در بخش صحنه‌ای طی چهار روز مورد بازبینی قرار خواهند گرفت، افزود: پس از اتمام بازبینی حضوری نمایش‌های صحنه‌ای متقاضی، آثار منتخب به‌منظور شرکت در سی و ششمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد مطابق با تقویم فراخوان توسط هیئت انتخاب معرفی خواهند شد؛

بنابراین گزارش، سی و ششمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۰ تا ۲۳ آبان ماه برگزار خواهد شد.

خبرنگار:داودطلوعی مطلق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.