۰ نظر
۱۸۴ بازدید

اعطای نشان متبرک رضوی به مسئولان بهمئی

خادمان حرم مطهر رضوی، نشان متبرک رضوی را سرهنگ مهدی غلامی نژاد فرمانده سپاه پاسداران بهمئی و حجت‌الاسلام صلواتی امام جمعه لیکک اهدا کردند.
کد خبر : 70429
تاریخ انتشار : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 21:29

 

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا، خادمان آستان قدس رضوی با حضور در جمع پرشور شهرستان بهمئی ، آئین گرامیداشت دهه کرامت را با حال و هوای معنوی خاصی برگزار کردند.

در این سفر یک روزه، پرچم متبرک بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علیه‌السلام حمل و روشنی بخش دیدگان خانواده‌های شهدا، مسئولان و مردم شهرستان بهمئی شد.

گفتنی است: در این سفر یک‌روزه خادمین رضوی، پرچم متبرک حرم حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام ابتدا در میدان مادر در میان حاضران عبور داده شد و عاشقان اهلبیت عصمت و طهارت بوسه بر بیرق متبرک نهادند و دل را از عمق جان صفا بخشیدند.

سپس پرچم متبرک به میان خانواده‌های شهدای این شهرستان رفت و باتوجه به اینکه دیدار با خانواده شهدا و دلجویی از آنان همواره مورد تاکید بزرگان این مرز و بوم بوده است. کاروان  زیر سایه خورشید نیز این  فرصت را غنیمت شمرده و با حضور در منزل شهیدان یاد آنها را گرامی داشتند.

در پایان این سفر، نشان متبرک حرم رضوی از سوی خادمان بر سینه سرهنگ مهدی غلامی نژاد فرمانده سپاه ناحیه بهمئی و حجت‌الاسلام صلواتی امام جمعه لیکک نصب شد.

شایان ذکر است: بسته های نمک تبرکی حرم مطهر نیز در بین مردم توزیع شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.