۰ نظر
۴۲۱ بازدید

سقوط مردی51ساله از کوه در بخش ممبی

علی سینا والی اصل

اورژانس هوایی یاسوج با حضور به موقع جان مرد۵۱ساله را که در کوه ماغر بخش ممبی سقوط کرده بود را نجات داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا حوالی ساعت8صبح روز یکشنبه 15مهرماه 1403فردی 51ساله با هویت عباسقلی پیمان ساکن بخش ممبی از ارتفاعات دامنه های کوه ماغرسقوط می کند.
کد خبر : 72634
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 14:01

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا حوالی ساعت۸صبح روز یکشنبه ۱۵مهرماه ۱۴۰۳فردی ۵۱ساله با هویت عباسقلی پیمان ساکن بخش ممبی از ارتفاعات دامنه های کوه ماغرسقوط می کند.

بلافاصله پیگیری هایی از طرف مردم محلی که به محل حادثه رسیدند انجام شد.اورژانس۱۱۵با هماهنگی وهمکاری مرکز بهداشت ودرمان بخش ممبی و ریاست اورژانس شهرستان به نزدیک محل حادثه اعزام می گردد .

مردم محلی به سرعت خود را به محل حادثه رسانده و مصدوم حادثه دیده را با برانکارد و طبق توصیه های رئیس اورژانس شهرستان به پایین کوه انتقال دادند.

بخشدار و اورژانس۱۱۵بخش ممبی،ریاست اورژانس شهرستان و رئیس مرکز بهداشت ودرمان شهرممبی به صورت مداوم با همراهان مصدوم و خبرنگار عصرآشنا درتماس بوده اند که پس از۲۵دقیقه انتظار اورژانس هوایی یاسوج به محل رسیده ومصدوم را به شهرستان بهبهان انتقال داده است.

پایگاه خبری عصرآشنا از تیم اورژانس هوایی یاسوج،بخشدار،مرکز بهداشت ودرمان بخش ممبی،ریاست اورژانس شهرستان ، اورژانس ۱۱۵بخش ممبی و مردم محلی که دلسوزانه همکاری کرده اند تقدیر وتشکر می نماید.

خبرنگار:علی سینا والی اصل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.