۰ نظر
۵۷ بازدید

آسیه مجیدی مهر

برگزاری دوره تربیت مربی تخصصی طرح بشری در استان کهگیلویه وبویراحمد

رئیس گروه قران وعترت استان از برگزاری دوره تربیت مربی قرآن کریم درشهرستانهای کهگیلویه دنا مارگون چرام وبهمئی خبر داد.
کد خبر : 71326
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1403 - 7:54

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،محسن مصلحی رئیس گروه قران و عترت استان از برگزاری دوره تربیت مربی قرآن کریم در شهرستانهای کهگیلویه دنا مارگون چرام و بهمئی خبر داد.
مصلحی اظهار داشت: این دوره ها که با حمایت قرارگاه شهید آوینی واداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا گردید و با استقبال بی نظیر طیف های مختلف مردم و جامعه قرآنی روبرو شد و خوشبختانه مجموعا قریب به ۱۲۰۰نفردر این دوره های تخصصی شرکت نمودند و به نوعی پذیرش عمومی را به دنبال داشت.
مصلحی افزود: این دوره ها باتوجه به استقبال بسیار خوبی که در مرکز استان در اسفندماه ۱۴۰۱درشهرستان بویراحمد داشت و همین مقبولیت عمومی باعث استمرار آن در سایر شهرستان‌ های تابعه شد و فضای بسیار خوبی را در جهت تقویت بنیه های قرآنی در جامعه ایجاد نمود که قطعا ادامه این حرکت عظیم قرآنی منوط به نگاه ویژه وحمایت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.
وی تصریح کرد:علاوه بر طرح بشری دوره تخصصی تربیت مربی صوت و لحن با حضور دکتر یاراحمدی با شرکت ۳۰ نفر از اساتید قرائت و قاریان استان برگزار شد که هدف از تشکیل این قبیل دوره های تربیت مربی،توانمندسازی مربیان قرآنی و در مجموع تقویت بنیه های قرآنی و ایجاد انگیزه و شور و نشاط برای جامعه قرآنی عنوان گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.