۰ نظر
۸۳ بازدید

تجلیل از خانواده شهید خاتم خو به مناسبت روز خبرنگار

به مناسبت روز خبرنگار، جمعی از اصحاب رسانه شهرستان بهمئی به همراه رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با حضور در منزل شهید خاتم خو یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.
کد خبر : 71635
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مرداد 1403 - 7:24

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر آشنا»، به مناسبت روز خبرنگار، روسا ادارات فرهنگ وارشاداسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از خبرنگاران شهرستان بهمئی در منزل شهید، «طاهر خاتم خو» حضور یافتند و از همسر صبور این شهید والامقام تجلیل کردند.

سید زاهد افتخاری‌زاده رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان بهمئی در این دیدار از شهدای عرصه رسانه به‌عنوان سرمشق و الگو خصوصاً برای نسل جوان یادکرد و گفت: شهدای والامقام کشورمان بهترین الگو برای فرزندان و نسل امروز و فردای ایران اسلامی هستند که باید با الگو گیری از راه و هدف شهدای والامقام بتوانیم جوانانی متدین و دین‌دار را در مملکت اسلامی تربیت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اصحاب رسانه و خبرنگاران رسالت بزرگ و مسئولیتی خطیر بر عهده‌دارند گفت: معرفی شهید والامقام طاهر خاتم خو برای آشنایی بیشتر اصحاب رسانه بازندگی شهدا انجام می‌شود، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نزدیک شدن جامعه به‌ویژه نسل جوان با اهداف والای شهدا از مهم‌ترین اهداف اجرای این سنت پسندیده است.

سید زاهد افتخاری‌زاده در ادامه گفت: بی‌شک رسالت خبرنگاران ایرانی که با تکیه‌بر تعالیم و معارف متعالی مکتب اسلام درراه حق و حقیقت قلم می‌زنند از جایگاه و ارزش والایی برخوردار است و امروز وظیفه تک‌تک ماست که با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه همواره در جهت معرفی آن‌ها وزنده داشتن یاد و خاطره این عزیزان تلاش کنیم.

 

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی در ادامه از همسران شهدا به‌عنوان انسان‌هایی گران‌بها یادکرد و گفت: تکریم همسر شهید ارزش و مقام مضاعف دارد که همواره باید مورداحترام قرار گیرد.

سید نصرت‌الله سالاری خرم بابیان اینکه شهدای رسانه بهترین الگو برای خبرنگاران هستند ادامه داد: از ابتدای دفاع مقدس اهالی رسانه در کنار مردم قرار گرفتند و در همان ماه‌های نخست نام‌هایی از شهدای رسانه می‌بینیم، این مسیر تا به امروز ادامه پیداکرده و خبرنگاران شهید از یک‌سو با مسئولیت خبرنگاری و از سوی دیگر با شهادت پیام خود را به نسل آینده منتقل کردند.

مسئول انجمن خبرنگاران شهرستان بهمئی با تأکید بر لزوم حفظ دستاوردهای شهدا به‌ویژه شهدای عرصه قلم (شهید محمد صارمی)، گفت: امروزه با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن و حمله به ارزش‌ها، توجه به خانواده شهدا و پاسداشت استقامت آنان به یک ضرورت مهم برای مقابله با دشمن در جبهه فرهنگی تبدیل‌شده است.

جهانگیر آشنا اضافه کرد: ما باید در مسیر آگاهی‌رسانی به جامعه همچون شهدا عمل کنیم و با تأسی از این عزیزان امید، نشاط، سرزندگی و در یک‌کلام اخبار خوب و امیدبخش را به جامعه اسلامی‌مان منتقل کنیم.

 

 

انتهای خبر/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.