۰ نظر
۱۷۷ بازدید

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی از خبرنگاران تجلیل کرد

 به مناسبت روز خبرنگار، مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان بهمئی در دفتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.
کد خبر : 71730
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 مرداد 1403 - 17:28

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر آشنا»؛ در ۱۷ مرداد ۱۳۷۷، محمد صارمی، خبرنگار ایرنا به همراه هشت دیپلمات ایرانی در سفارت ایران در کابل، به دست طالبان به شهادت رسید و از آن زمان، ۱۷ مرداد به‌عنوان روز خبرنگار در ایران نام‌گذاری شد.

به همین مناسبت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهمئی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور سالار شهیدان اباعبدالله الحسین در این دیدار با تبریک هفته خبرنگار گفت: نام‌گذاری روز شهادت شهید صارمی به‌عنوان روز خبرنگار، یعنی ما باید منش، سیره و اخلاق این شهید گران‌قدر را ادامه دهیم و از شما خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای تقدیر کنیم چون شما خبرنگاران باوجود سختی‌های حرفه خبرنگاری خصوصاً در شهرهای کوچک به‌عنوان چشمان بینای اجتماع، بهترین راویان مباحث اجتماعی، سیاسی و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید.

مهدی غلامی‌نژاد بابیان اینکه؛ اصحاب رسانه بهترین پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند اظهار داشت: بعضی انتظارات متقابل رسانه و مدیران باید توسط طرفین  رعایت شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی روز خبرنگار را فرصتی برای تکریم خبرنگاران دانست و گفت: وظیفه مهم و جدی شما خبرنگاران تزریق آگاهی بخشی، امیدآفرینی و اتحاد عمومی برای کمک به اصلاح امور و حل مشکلات کشور است.

غلامی‌نژاد در پایان از همراهی و همکاری خبرنگاران با مجموعه‌های مختلف بسیج قدردانی کرد و گفت: از همکاری خبرنگاران با مجموعه‌های مختلف بسیج و پوشش خوب اخبار و آگاهی‌بخشی عمومی به جامعه قدردانی می‌کنم و این روز عزیز را به همه خبرنگاران زحمت‌کش و فعال در حوزه خبر تبریک می‌گویم.

همچنین سید علی‌اکبر یزدانی جو روابط عمومی سپاه با اشاره به صحبت‌های  مقام معظم رهبری در برای جایگاه و اهمیت رسانه در جنگ نرم گفت: اصحاب رسانه نقش مؤثری در پیشبرد اهداف بسیج ایفا می‌کنند که این تلاش‌ها برای همکاری بین مجموعه بسیج  و رسانه در ارتقا ضریب  فرهنگی و اجتماعی جامعه مؤثر و مفید واقع خواهد بود.

یزدانی افزود: در طی چند سال اخیر شاهد همکاری بسیار خوب و صمیمی رسانه‌های متعهد در اجرای مأموریت‌های مختلف بوده‌ایم امیدوارم رسانه مردم رو جهت امیدآفرینی سوق دهند این همکاری‌ها نیز تقویت شد.

در پایان این نشست صمیمی از زحمات یک‌ساله خبرنگاران نیز با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.