۰ نظر
۴۰ بازدید

آسیه مجید ی مهر

کارگاه آموزشی جشنواره روستا ها و عشایر دوستدار کتاب در شهر و بخش پاتاوه

کارگاه آموزشی جشنواره روستا ها و عشایر دوستدار کتاب در شهر و بخش پاتاوه با حضور کتابداران ، مدیران کانونهای فرهنگی و هنری مساجد و فعالان فرهنگی شهر و بخش پاتاوه برگزار گردید.
کد خبر : 71431
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1403 - 10:45

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، عبدالحسین کوثری گفت:کارگاه آموزشی جشنواره روستا ها و عشایر دوستدار کتاب در شهر و بخش پاتاوه با حضور کتابداران ، مدیران کانونهای فرهنگی و هنری مساجد و فعالان فرهنگی شهر و بخش پاتاوه برگزار گردید.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا گفت :جشنواره روستاه و عشایر دوستدار کتاب هرساله با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور و به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سراسر کشور برگزار می گردد ، با توجه به هجمه های دشمنان و کار تبلیغاتی و رسانه های مجازی خیلی از ما ها از این یار مهربان عملا غافل شده ایم کتاب را برای همیشه در کنج خانه تنها گذاشته ایم .به همین منظور یکی از رسالت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همه توان در این عرصه وارد شده است.

جلیل بهشتی کارشناس مسول حوزه کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم گفت : متاسفانه فرهنگ کتابخوانی در کشور ما خیلی ضعیف شده است و گاها سرانه مطالعه در خیلی جاها به صفر رسیده است و کمتر کسی دیگر وقت خود را برای مطلعه و افزایش معلومات خود می گزارد ،که این واقعا در جای خود یک درد بزرگی هست.

بهشتی افزود: به همین منظور این کارگاهها را ما برای علاقمندان کتاب و فعالان فرهنگی در سراسر کشور برگزار می نماییم تا از این سرمایه علمی  که جهان در آن درحال رقابت هست ما غافل و عقب نیفتیم و هرجامعه ای پیشرفت کرد بدانید اهمیت به  کتاب وکتابخوانی  ،علم اموزی  در آنجا بالا بوده است. در ادامه کارگاه آموزشی برای شرکت کنندگان برگزار گردید.

 

خبرنگار:آسیه مجیدی مهر

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.