بعد از نیم‌قرن صورت گرفت؛

آسفالت جاده بنه‌پیر در بهمئی

اعتبار آسفالت جاده روستای بنه‌پیر از توابع بخش ممبی در شهرستان بهمئی بعد از نیم‌قرن در دولت سیزدهم ازاعتبارات استانی تأمین شد.
کد خبر : 72274
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1403 - 21:57

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر آشنا»؛ آسفالت راه‌های روستایی از ابتدای عمر کاری دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت. بر اساس آمار، دولت سیزدهم تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال با صرف اعتبار ۳۵.۴ هزار میلیارد تومان و افزایش عملکرد ۳۴ درصدی در این حوزه نسبت به دولت پیشین پرونده بهتری داشت.

 شهرستان بهمئی در حوزه راه‌های روستایی مشکلات زیادی داشت که با تلاش‌های، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان جهت پیگیری و اخذ بودجه در این سه سال اخیر با اعتباراتی که در نظر گرفته شد اتفاقات خوبی در محورهای روستایی صورت گرفت و تعداد زیادی راه روستاهای شهرستان بهمئی آسفالت شده‌اند.

یکی از این روستاها، روستای بنه‌پیر رودتلخ از توابع بخش ممبی هست که بعد از ۵۰ سال توسط دولت سیزدهم (شهید آیت‌الله رئیسی) از اعتبارات استانی تأمین اعتبار و اینک  آسفالت شد.

مردم به علت نبود جاده کوچ کردند

شورای روستای بنه‌پیر گفت: بسیاری از اهالی این روستا به دلیل نبود جاده کوچ کردند که ان‌شاءالله با خدمتی که دولت شهید جمهور به این منطقه کرد کوچ معکوس را شاهد باشیم.

علی طلوعی‌مطلق افزود: با اقدام شایسته متولیان مسیر ۵ کیلومتری این روستا بعد از ۵۰ سال آسفالت شد که این اقدام موجب خوشحالی و خرسندی اهالی این روستا شد.

وی در پایان ضمن یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی و تشکر و قدردانی از متولیان گفت: از خداوند منان توفیق سعادتمندی و خدمتگزاری مسئولان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواستارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.