۰ نظر
۲۸ بازدید

به همت اداره فرهنگ وارشاداسلامی صورت گرفت؛

اجرای نمایش دخمه‌ای در زمین‌خدا در سالن سینما امید بهمئی

نمایش دخمه‌ای در زمین خدا به مدت ۵ شب از تاریخ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۳ در سالن سینما امید بهمئی به روی صحنه رفت.
کد خبر : 72803
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 20:43

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی << عصر آشنا>>؛ نمایش دخمه‌ای در زمین خدا به مدت ۵ شب از تاریخ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۳ در سالن سینما امید بهمئی به روی صحنه رفت.

رئیس اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با اعلاماین خبر گفت: نمایش دخمه‌ای در زمین خدا به مدت ۵ شب از تاریخ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۳ در سالن سینما امید بهمئی به روی صحنه رفت.

سید زاهد افتخاری‌زاده در حاشیه اختتامیه این برنامه ضمن تقدیر و تشکر از کارگردان و نویسنده این نمایش گفت: کار بزرگ هنرمندان این شهرستان با موضوع آسیب‌های اجتماعی را که باوجود کاستی‌ها توانستند اثر بسیار زیبایی را تولید وبری مردم به نمایش بگذارند قابل‌تحسین است.

این مسئول فرهنگی وجود استعدادهای هنری درخشان در انجمن نمایش شهرستان را یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت جشنواره‌ها دانست و گفت: همین هنرمندان در سال‌های گذشته در جشنواره‌های استانی و ملی خوش درخشیدند.

وی در پایان از مدیرکل فرهنگ‌وارشاد اسلامی استان، معاونت هنری و انجمن نمایش استان و شهرستان بجهت همکاری‌ها و حمایت از این نمایش تقدیر و تشکر نمود.

نمایش دخمه ای برای زمین خدا به نویسندگی پرویز جلیل نژاد و کارگردانی معصومه جهانپور و پرویز جلیل نژاد و با بازی بازیگران فریدون مختاری ،جوادچمنی ،احمدرضامزارعیان،معصومه جهانپور و پریاکرمی به مدت ۵شب در بهمیی به اجرای عموم درآمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.