۰ نظر
۳۹ بازدید

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهمئی

جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع بررسی نظام مسائل خانواده(مسئله یابی، هدف گذاری، برنامه ریزی، و تقسیم وظایف تا ۶سال) برگزار شد.
کد خبر : 71038
تاریخ انتشار : شنبه 2 تیر 1403 - 12:08

 

 

به گزارش عصرآشنا: جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهمئی برگزار گردید  سید زاهد افتخاری زاده رئیس اداره گفت: جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع بررسی نظام مسائل خانواده(مسئله یابی، هدف گذاری، برنامه ریزی، و تقسیم وظایف تا ۶سال) برگزار شد.

سیدزاهد افتخاری زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و دبیر جلسه ضمن عرض خیرمقدم و تقدیرو تشکر از حضور همه اعضای شورای فرهنگ عمومی و مدعوین محترم که دعوت این دبیرخانه را پذیرفتند و در جلسه شرکت نمودند تشکرنمود و موضوع جلسه را تحت عنوان بررسی نظام مسائل خانواده(مسئله یابی، هدف گذاری، برنامه ریزی و تقسیم وظایف تا ۶سال) تشریح نمود و ضمن اشاره به سخنان اعضای شورای فرهنگ عمومی در جلسه قبل از همه آن ها دعوت نمود که نسبت به موضوع جلسه ایده ها و نظرات خود را بیان نمایند تا مصوبات خوب و قابل اجرایی تصویب گردد.

حجت الاسلام و المسلمین صلواتی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضا و مدعوین و تقدیر از زحمات دبیر جلسه موضوع جلسه را یکی از مهمترین مسائل شهرستان بیان نموده است که می طلبد مسئولین محترم با برنامه ریزی مدون و اجرای برنامه های متناسب با موضوع جهت رفع و کاهش آسیب های پیش روی جامعه هدف تلاش نمایند.

وی درادامه سخنان خود شورای فرهنگ عمومی را یکی از مهمترین جلسات و شورا ها دانست که مصوبات آن حکم قانون دارد و باید اجرایی شود.

علی محمدی فرماندارشهرستان و نایب رئیس جلسه، شورای فرهنگ عمومی را اصلی ترین مرجع تصمیم گیری در عرصه های فرهنگی دانست، و از اهتمام و پیگیری امام جمعه و مدیر اداره فرهنگ وارشاد نسبت به برگزاری جلسه تقدیر و تشکر کردند.

وی موضوع جلسه را امری مهم دانست که نیاز هست با برنامه ریزی دقیق در جهت کاهش و رفع آسیب های این دوره اقدام گردد.

حبیبی منش دادستان شهرستان بهمئی هم از کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان خبر داد افزود: طرح های خوبی جهت پیشگیری آسیب های اجتماعی با همکاری مجموعه انتظامی اجراء شد.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بهمئی از ایجاد و راه اندازی مرکز مشاوره در شهرستان بهمئی خبر داد.

در ادامه جلسه اعضا و مدعوین به ارائه دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و مصوبات زیر به تصویب رسید:

۱-مقررگردید شبکه بهداشت و درمان نسبت به مراقبت از مادران باردار و توجه به نیاز های مادی و معنوی آن ها اقدام نماید.

۲-مقررگردید ناحیه مقاومت بسیج نسبت به ایجاد و راه اندازی مرکز مشاوره در شهرستان بهمئی اقدام نماید.

۳- مقرر گردید اداره ورزش و جوانان نسبت به راه اندازی ورزش های همگانی صبحگاهی و همایش های پیاده روی با همکاری شهرداری هادر شهر و دهیاران در روستاها اقدام نماید.

۴- مقرر گردید نهادهای مربوطه نسبت به شناسایی افراد بیکار و ارائه تسهیلات و نظارت و توانمند سازی آنان اقدام نمایند.

۵-مقرر گردید اداره آموزش و پرورش نسبت به ایجاد و راه اندازی مهدکودک و پیش دبستانی در شهرها و روستا ها و مناطق پرجمعیت اقدام نماید.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.