رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی بهمئی مطرح کرد؛

خبرنگاران پرده از ناآگاهی ناآگاهان برمی‌دارند

نشست خبری مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگاران برگزار شد.
کد خبر : 71607
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1403 - 15:22

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر آشنا»، سید زاهد افتخاری‌زاده با تبریک فرارسیدن هفته خبرنگاران گفت: ۱۷ مردادماه به یاد شهید صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به نام روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

وی افزود: این روز، سالروز تجلیل از پیام‌آورانی است که در خلق جهانی آباد، آزاد و آگاه، همتی والا و تلاشی به‌یادماندنی اما دشوار از خود به نمایش گذاشته و پرده از ناآگاهی ناآگاهان برمی‌دارند.

افتخاری‌زاده ضمن حمایت همه‌جانبه از خبرنگاران بیان کرد: اهمیت نوشتن و بیان حقایق تا جایی است که خداوند متعال به قلم و آنچه می‌نویسند قسم می‌خورد و کاملاً مبرهن است که این خود قلم نیست که حائز اهمیت است بلکه نوشته و حقایقی که با آن بیان می‌گردد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان بهمئی با تشریح برنامه‌های هفته خبرنگاران در این شهرستان گفت: در حال برنامه‌ریزی خوبی جهت برگزاری مراسم بزرگداشت هفته خبرنگاران در بهمئی هستیم.

افتخاری‌زاده به مهم‌ترین برنامه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: مهم‌ترین برنامه‌های هفته خبرنگاران در بهمئی، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا، مراسم تجلیل از خبرنگاران، برگزاری نشست خبری، دیدار با امام‌جمعه، دیدار با اولین خبرنگار شهرستان بهمئی، دورهمی خبرنگاران از مهم‌ترین برنامه‌های این مناسبت است.

 

جهانگیر آشنا مسئول انجمن خبرنگاران شهرستان بهمئی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک هفته خبرنگار گفت: خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود با همه توان از خبرنگاران حمایت شود.

 

در ۱۷ مرداد ۱۳۷۷، خبرنگار ایرنا (محمد صارمی) به همراه هشت دیپلمات ایرانی در سفارت ایران در کابل، به دست طالبان به شهادت رسیدند و از آن زمان، ۱۷ مرداد به عنوان روز خبرنگار در ایران نامگذاری شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.