جهانگیرآشنا

خبر خوش پرداخت ۳۷ میلیاردی به مالباختگان صندوق مساله‌دار بهمئی

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت بخشي ديگر از اموال سپرده گذاران صندوق مساله‌دار بهمئی خبر داد.
کد خبر : 72101
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 8:55

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا به نقل از فارس خبر خوش پرداخت ۳۷ میلیاردی به مالباختگان صندوق مساله‌دار بهمئی ظرف ۷۲ساعت آینده

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت بخشی دیگر از اموال سپرده گذاران صندوق مساله‌دار بهمئی خبر داد.

سید علی ملک حسینی در خصوص روند رسیدگی قضایی به پرونده صندوق سپرده گذاری حاشیه‌ساز بهمئی اظهار کرد: با توجه به حساسیت و اهمیت زیاد پرونده و دغدغه سپرده گذاران این صندوق، دادستانی مرکز استان اقدامات مختلفی انجام داده که در تسریع رسیدگی به پرونده و نیز دقت در اطلاعات و رعایت عدالت بسیار موثر و مفید بوده است.

ملک حسینی افزود: در این مرحله وجوه حاصل از فروش پنج دستگاه خودروی خارجی که سه مرحله مزایده برگزار و در نهایت با تجمیع وجوه حاصل از فروش و تنظیم با دقت لیست نهایی پرداختی، نهایتا ظرف ۷۲ ساعت آتی وجوه حاصله جمعا به مبلغ ۳۷ میلیارد تومان به حساب بانکی مالباختگان واریز خواهد شد.

وی بیان داشت: فرآیند رسیدگی قضایی به پرونده همچنان ادامه دارد و متهم تحت قرار بازداشت در زندان مرکزی یاسوج به سر می برد و تلاش ها جهت تبدیل به نقدینگی سهام توقیفی نیز پس از چندین مرحله مزایده برگزار شده و به علت عدم حضور خریدار همچنان ادامه دارد.

وی گفت: امیدوارم که با همکاری سازمان بورس و صندوق تسویه وجوه بتوانیم نتایج خوب و مفیدی کسب کنیم و سریعا به اطلاع عموم مردم و سپرده گذاران رسانده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.