۰ نظر
۹۰ بازدید

در آستانه برگزاری انتخابات چهاردمین دوره ریاست جمهوری

رئیس‌جمهور باید در خط ولایت فقیه باشد

دبیرحزب موتلفه اسلامی بهمئی گفت: مردم کسی را انتخاب کنند که در بین مردم مقبولیت داشته باشد و در خط ولایت فقیه باشد.
کد خبر : 71053
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 تیر 1403 - 9:46

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصر آشنا» ، عبدالرسول مجیدی‌مهر دبیر حزب موتلفه انقلاب اسلامی شهرستان بهمئی در گفتگو با «عصر آشنا» گفت: دشمنان انقلاب به دنبال کاهش حضور و مشارکت مردم هستند. امّا ملت فهیم و انقلابی ایران اسلامی، علیرغم مشکلات معیشتی و اقتصادی، در لبیک به ندای رهبر حکیم و فرزانه خود، این بار نیز حماسه آفرینی نموده و توطئه ها و دسیسه های معاندین قسم خورده این مرز و بوم را با مشارکت پرشور در هشتم تیرماه و در پای صندوق های رأی، حضور مؤثر خود را مثل همیشه به رخ جهانیان خواهند کشید و آرزوها و آمال بدخواهان انقلاب و مردم را ناکام خواهند نمود.

مجیدی مهر افزود: حزب مؤتلفه اسلامی ضمن احترام به همه‌ی سلایق سیاسی و نامزدهای تایید صلاحیت شده توسط شورای محترم نگهبان، بنا به تشخیص الهی و انقلابی خود از همه اعضاء، طرفداران و آحاد مردم شریف میهن اسلامی دعوت می کند با حضور پرشور خود برگ زرین دیگری بر افتخارات میهن اسلامی بیافزایند.

وی گفت: مردم شریف ایران فردی را انتخاب کنند که در راستای اهداف حضرت امام خمینی (رحمت‌الله علیه) و موافق با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران باشد.

مجیدی‌مهر مهمترین ویژگی رئیس جمهور را قرار گرفتن در خط ولایت فقیه دانست و گفت: رئیس جمهور باید کسی باشد که مورد مقبولیت مردم باشد، در خط ولایت فقیه و دیندار کامل باشد و همچنین ادامه دهنده راه شهید رجائی و شهید رئیسی باشد.

وی تفکر، تخلص، آینده‌نگری را از دیگر خصوصیات رئیس جمهور دانست و افزود: رئیس جمهور باید دارای اخلاق، رفتار و کردار صادقانه باشد و تفکرش در خط ولایت فقیه باشد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی بهمئی گفت: مردم کسی را انتخاب کنند که به فکر اقتصا مردم بوده و دلسوز این ملت باشد.

مجیدی‌مهر در پایان گفت: ما در انتخابات شرکت می‌کنیم تا با حضور خود اقتدار، آزادی، دِین، تمامیت ارضی و قانون خود را در کشورمان به منصه ظهور برسانیم و نشان دهیم اگر کشوری قصد داشته باشد در اوضاع داخلی کشور ما دخالت کند او را سر جایش خواهیم نشاند و با مشارکت بالای خود سرنوشت کشورمان را تعیین می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.