۰ نظر
۱۱۱ بازدید

در آستانه کنگره ملی ۲ هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد؛

دیدار سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با امام‌جمعه لیکک

سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در دفتر امام‌جمعه شهر لیکک با وی دیدار و گفتگو کرد‎ند.
کد خبر : 72161
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهریور 1403 - 1:23

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر آشنا»؛ در آستانه کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار کیامرث منصوری جانشین ایثارگران کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، سردار حمیدرضا بهمئی فرمانده تیپ ۶۴ الحدید استان خوزستان، سرهنگ مهدی غلامی‌نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی و جمعی از کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل صلواتی امام‌جمعه لیکک دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که در دفتر امام‌جمعه لیکک برگزار شد، سردار کیامرث منصوری به بیان دغدغه‌های ایثارگران، خانواده‌های شهدا و برنامه‌های صورت گرفته برای آن‌ها پرداخت.

جانشین ایثارگران کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: خدمت به ایثارگران را بر خود تکلیف می‌دانیم و باافتخار تلاش خواهیم کرد تا دغدغه‌های این جامعه شنیده و اجابت شود.

وی اعلام کرد: قصد داریم اتفاقات مفید و مؤثری برای جامعه معزز ایثارگران و خانواده‌هایشان رقم بزنیم.

 

 امام‌جمعه لیکک نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در خصوص برگزاری باشکوه اجلاسیِ ۱۲۸ شهید شهرستان بهمئی، خواستار رفع نیازها و کمبودهای پاسداران، خانواده‌های شهدا و ایثارگران در شهرستان بهمئی شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صلواتی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران در برهه‌های مختلف تصریح کرد: جایگاه و منزلت سپاه و بسیج در آحاد مردم همواره موجبات خرسندی و رضایتمندی رهبر معظم انقلاب را نیز فراهم ساخته و این امر بسیار مطلوب و شایسته است.

وی افزود: حضور نیروهای سپاهی و بسیجی در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را باعث مورد دلگرمی مردم است.

 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار با امام‌جمعه شهر لیکک، مجموعه بسیج و سپاه را حافظ انقلاب و دستاوردهای آن دانست وبیان داشت: امروز حضور بسیج و سپاه در عرصه‌های مختلف فرهنگی باعث تقویت ارزش‎های اسلامی و انقلابی است و ما آماده‌ایم با همکاری، ائمه جمعه و جماعات در عرصه‌های گوناگون، کار فرهنگی انجام دهیم و در این راستا از شما تقاضا داریم ما را در انجام این رسالت فرهنگی یاری فرمایید.

سرهنگ مهدی غلامی‌نژاد ضمن دعوت همه مسئولان به حضور در کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با حضور گسترده خود در این رویداد فرهنگی یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی بداریم.

 

 

گفتنی است این رویداد بزرگ فرهنگی در روزهای یکشنبه و دوشنبه تاریخ هجدهم و نوزدهم شهریور ساعت ۲۰ در پارک مهرورزی یاسوج برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.