عملیات وعده صادق به قلب همه ی مسلمانان جهان شادابی بخشید

وی همچنین به آمریکا هشدار داد: اگر سگ هار منطقه را قلاده بر دهانش نبندید، جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت، قلاده‌ای دائمی بر دهان او خواهد زد.
کد خبر : 72570
تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 7:56

عملیات وعده صادق به قلب همه ی مسلمانان جهان شادابی بخشید

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،حجت الاسلام وحدانی فر، امام جمعه دهدشت در پی فقدان فرزند برومند اسلام و جبهه مقاومت، مجاهد کبیر، جناب سید حسن نصراله، در خطبه های نماز جمعه دهدشت افزود:این روزها در فقدان مجاهد کبیر و پرچمدار مقاومت در منطقه، عالم بافضیلت دینی و رهبر عزیز و مدبر جناب سید حسن نصراله قرار داریم. به ایشان که سال‌ها خود را آماده شهادت کرده بودند، تبریک عرض می‌کنم.

وی تصریح کرد: سید عزیز مقاومت پاداش ده‌ها سال جهاد فی سبیل الله را در دشواری‌ها و در خلال پیکان مقدس را دریافت کردند. فیض شهادت حق مسلم سید حسن نصراله بود.

وی با بیان اینکه دنیای اسلام شخصیت با عظمت و جبهه مقاومت پرچمداری برجسته را از دست داده است تصریح کرد:حزب اله لبنان رهبری کم‌نظیر و مقام معظم رهبری شاگردی برجسته، امام زمان (عج) خلیفه‌ای صالح را از دست داده‌اند، ولی به برکات تدبیر و تلاش‌های جهاد ده‌ها ساله‌ی او، علم بر زمین نمی‌ماند.

امام جمعه دهدشت خاطر نشان کرد: جبهه مقاومت به شخص وابسته نیست، بلکه درخت تنومندی است که هرچه از شاخه‌های او بریده شود، به زودی جوانه می‌زند و جایگزین می‌کند.

حجت الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه سید حسن نصراله خار چشم آمریکا، استکبار و صهیونیست بود تاکید کرد : او جامع اسلامی و کشورهای اسلامی را از زیر پوتین سربازان صهیونیست نجات داد. دشمنان تصور می‌کردند که با به شهادت رساندن اسماعیل هنیه و حسن نصراله، راه جبهه مقاومت بسته شده است، اما باید بدانند که اراده و روح مقاومت هرگز از بین نخواهد رفت.”

امام جمعه دهدشت، در واکنش به تحولات اخیر و اقدامات دشمنان جهان اسلام، اظهار داشت:سؤال این است که چرا دشمن به ترور روی آورده است؟ دشمن در پی بازگرداندن اسرای خود و ساکنین فلسطین اشغالی در شمال و همچنین انتقال مردم غزه به صحرای سینا بود. آن‌ها در یک سال گذشته هر اقدام و قدمی برای رسیدن به این اهداف برداشتند، اما نه تنها موفق نشدند، بلکه با شکست مواجه شدند. به همین دلیل رو به ترور آورده‌اند.

حجت الاسلام وحدانی فر تاکید کرد: صهیونیست‌ها و آمریکا باید بدانند که جمهوری اسلامی، کشوری نیست که با شهادت سید حسن نصراله از جبهه مقاومت دست بکشد.

وی ادامه داد : ما به کشورهای حوزه خلیج فارس هشدار می‌دهیم که مراقب باشند. هرکسی که حریم کشورش را در اختیار دشمن بگذارد، به دشمن جمهوری اسلامی تبدیل می‌شود و حتماً پایگاه‌ها و مراکز نظامی او محل فرود موشک‌های جمهوری اسلامی خواهد بود.

امام جمعه دهدشت همچنین به عملیات غرورآفرین “وعده صادق ۲” اشاره کرد و ضمن تقدیر از جبهه‌ی نظامی کشور، افزود: عملیات وعده صادق زمانی انجام شد که دشمن در آماده‌ترین شرایط، با تمام تکنولوژی و توان دفاعی خود حضور داشت.

وی ادامه داد :حتی کشورهای دیگری نظیر انگلیس، فرانسه و اردن نیز به کمک آن‌ها آمدند، و کشورهای منطقه صرفاً نظاره‌گر بودند. اما با این حال، عملیات وعده صادق ۲ با موفقیت از تمام سامانه‌های پدافندی دشمن عبور کرد و به اهداف خود دست یافت.

امام جمعه دهدشت، همچنین به تحلیل دلایل انتخاب پایگاه‌های نظامی دشمن برای عملیات اخیر پرداخت و گفت: دو پایگاه اصلی، یکی در شمال و دیگری در جنوب، به‌ویژه پایگاه نواتیم، هدف حمله قرار گرفتند.

حجت الاسلام وحدانی فر افزود: انتخاب پایگاه نواتیم به دلیل جایگاه حیاتی آن در ساختار نظامی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در منطقه است. این پایگاه به گونه‌ای طراحی شده که امکان ورود موشک و یا حتی پهپاد به آن وجود ندارد و از بزرگترین و پیشرفته‌ترین ابزار دفاعی روز دنیا برخوردار است.

امام جمعه دهدشت توضیح داد: پایگاه نواتیم مرکز عملیات جنگنده‌های F-35، هواپیمای بزرگ هرکولس، و مرکز آموزش خلبان‌هاست. این محل به عنوان جایی شناخته می‌شود که هواپیماهایی که در به شهادت رساندن سید حسن نصراله نقش داشتند، در آنجا مستقر هستند.

وی تصریح کرد: براساس ارزیابی‌های سازمان‌های سری جهانی، نواتیم مهم‌ترین مرکز نظامی استراتژیک دنیا و همچنین پایگاه تجمع جاسوسان جهانی به شمار می‌آید.

حجت الاسلام وحدانی فر، همچنین در مورد عملیات اخیر “وعده صادق ۲” گفت: در این عملیات، چشم جاسوسی دشمن توسط فرزندان مقام معظم رهبری کور شد. ما به‌صراحت اعلام می‌کنیم آتش‌بسی که دشمن به آن اشاره می‌کرد، همانند قرآن به سر نیزه گرفتن عمرو بن عاص بود.

وی همچنین به نقش پایگاه‌های نظامی در غرب آسیا اشاره کرد و افزود: اسرائیل نام پادگان نظامی آمریکا در غرب آسیاست، جایی که مهم‌ترین سلاح‌های جنگی و بزرگ‌ترین ناو هواپیمابر خشکی دنیا مستقر است. این محل به‌عنوان پایگاهی برای فشار به مسلمانان ایجاد شده است تا مانع پیشرفت آن‌ها باشد.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: امروز این رژیم توانایی مقابله با جبهه مقاومت را ندارد و جبهه مقاومت بنا ندارد از این مسیر بازگردد. آنچه که مهم است، ایجاد امید در جامعه است. عملیات وعده صادق ۲ قلب همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را شاد کرد.

وی همچنین به آمریکا هشدار داد: اگر سگ هار منطقه را قلاده بر دهانش نبندید، جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت، قلاده‌ای دائمی بر دهان او خواهد زد.

حجت الاسلام وحدانی فر ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی تلاش می‌کند با ترور و ایجاد ترس، بر مسلمانان فشار وارد کند، اما هرگز موفق نخواهد شد. با وجود تمام تلاش‌های خود، آنان نتوانستند به صورت زمینی وارد لبنان شوند.

وی در پایان تأکید کرد: ما نسل حسینی هستیم که بدون وضو نمی‌رویم و نسل ابوی هستیم که بدون غسل شهادت نمی‌رویم.

حجت الاسلام وحدانی فر، امام جمعه دهدشت، در سخنانی به سردار حاجی‌زاده و نیروهای مسلح کشور اشاره کرده و گفت: سوخت موشک‌های شما ما هستیم و آماده‌ایم. ما منتظر اشاره مقام معظم رهبری هستیم تا لب تر کنند و ریشه صهیونیست را خشک کنیم. ما اجازه نخواهیم داد صهیونیست‌ها ۸۰ سالگی خود را در آسیا ببینند.

امام جمعه دهدشت همچنین در خصوص هفته نیروی انتظامی بیان داشت: ضمن تبریک به پرسنل خدوم و زحمتکش نیرو انتظامی، باید بگوییم که نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند. پاسداری از ارزش‌ها مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی است و این نیرو مظهر امنیت و اقتدار ملی کشور به شمار می‌آید.

وی افزود: دشمن در چند سال اخیر توان خود را برای تخریب نیروی انتظامی بسیج کرده است، اما این به دلیل ایمان، قدرت، و آماده بودن این نیروها در تمام خلاها و سختی‌هاست.

حجت الاسلام وحدانی فر تأکید کرد: نیروی انتظامی کشور ما دارای اقتدار، عزت نفس و صلابت است و در زمان مناسب، با رحمت و مهربانی خود، از مردم و جامعه حمایت می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.