۰ نظر
۱۵۳ بازدید

مردم ولایتمدار بخش ممبی سالروز رحلت معمارکبیر انقلاب را گرامی داشتند.

علی سیناوالی اصل

مراسم۱۴خردادسالروز رحلت بنیان گزار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)در مسجد صاحب الزمان شهرممبی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا مراسم 14 خرداد سال وز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران در شهرممبی برگزار گردید.
کد خبر : 70835
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 خرداد 1403 - 16:56

مراسم۱۴خردادسالروز رحلت بنیان گزار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)در مسجد صاحب الزمان شهرممبی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا مراسم ۱۴ خرداد سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران در شهرممبی برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم علی سینا والی اصل مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش ممبی ضمن خیرمقدم و تشکر از کلیه شرکت کنندگان دراین مراسم گفت:امام بزرگوار پس از سالها تسلط اجانب برخاک کشور ایران اسلامی به پا خاست و با توسل به خداوند متعال و وحدت ملت شریف وانقلابی توانست پس از تحمل رنج ها و تبعیدهای فراوان،نهال انقلاب اسلامی را به بار بنشاند و هنوز اندکی نیاسوده بود که به دیدار معبود خویش شتافت و برای همیشه ای این جهان هستی بار سفر بست.

حجه الاسلام والمسلمین حاج سیدعبدالرضا موسوی منش نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی وسخنران این برنامه گفت:امام خمینی(ره)نمونه کامل انسانی بود که جز برای رضای خدا قدم برنداشت و جز دربرابر پروردگار خویش کمرخم نکرد.

موسوی ضمن گرامی داشت یاد ونام شهدای۱۵خرداد نیز گفت:جرقه انقلاب اسلامی از همین۱۵خرداد شروع شد و امام بزرگوار هرگز در این مسیر احساس خستگی وملال نکرد و عاقبت پس از۱۵سال مجاهدت خالصانه انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

موسوی همچنین گفت:امروز پرچم این انقلاب در دست امامی دیگراست که تمام جهانیان غبطه داشتن چنین انسانی رامی خورند،چرا که با تدبیری قرآنی واسلامی این انقلاب را روز به روز شکوفاتر می کند و همه ما زیر سایه این سید بزرگوار با عزت زندگی می کنیم وباید تاآخرین قطره خون خود پاسدار این نظام مقدس باشیم.

نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی شهرستان بهمئی درپایان ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت به همگان توصیه کرد که با مشارکت حداکثری خود برای انتخاب رئیس جمهور پای صندوق های رآی بیایند.

در ابتدای این برنامه برای شهدای خدمت ختم قرآن گرفته شد و همچنین کمیته امداد بخش ممبی بابرپایی میز خدمت به درخواستهای مددجویان پاسخ داد.

خبرنگار:علی سیناوالی اصل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.