رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت.(مقام معظم رهبری)

علی سیناوالی اصل

مردم شهرممبی در سوگ شهدای خدمت باحضور حداکثری خود درمراسم بزرگداشت این شهدا اوج قدرشناسی خود را به رخ کشیدند.

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،مردم شهرممبی با حضور کم نظیر خود اوج قدرشناسی خود را باشرکت درمراسم بزرگداشت شهدای خدمت به رخ کشیدند.
کد خبر : 70533
تاریخ انتشار : جمعه 4 خرداد 1403 - 8:31

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،مردم شهرممبی با حضور کم نظیر خود اوج قدرشناسی خود را باشرکت درمراسم بزرگداشت شهدای خدمت به رخ کشیدند.

عبصالح داستان بخشدار ممبی ضمن خیرمقدم محضر میهانان جهت حضور پرشور دراین مراسم وتسلیت شهادت شهید جمهور آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی و همراهان گفت:شهید رئیسی نماد انسانی بود که جز در راه رضای خدا و خدمت خالصانه به مردم قدم بر نمی داشت و حضور میلیونی مردم قدرشناس ایران اسلامی در مراسم تشیع این شهدا به جهانیان نشان داد که وحدت و همدلی واژه ای جدا نشدنی از این ملت قدر شناس است.

سرهنگ پاسدارحاج محمدعلی آرمیده کارشناس مسائل سیاسی ایران وخاورمیانه که به عنوان سخنران این برنامه ایراد سخن کرد گفت:به روان پاک شهیدان خدمت ،رئیس جمهور محبوب ،عارف بی ادعا ،خدمتگزار بی منت،خادم الرضا آیت الله رئیسی و همراهان خصوصا سردار دیپلماسی دکتر امیر عبدالهیان سلم و صلوات میفرستم.

 شهادت بهترین و بزرگترین پاداش خداوند به بشریت است ولاتحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا با احیا عند ربهم یرزقون..

شهادت به راحتی بدست نمی آید زحمت و تلاش بی وقفه میخواهد اخلاص و تقوا همراه با  خدمت بی منت به خلق میخواهد رییس جمهور مظلوم ما از آن دسته بود، عاشق خدا بود سالکانه زندگی کرد و کوچکترین توجهی به امیال دنیوی نداشت  و تمام عمر با برکت خود را در خدمت و یاری رساندن به  مردم سپری نمود و خداوند مزد این خدمت بی منت را به او داد

 حضور میلیونی مردم از تشیع در تبریز گرفته تا قم ، تهران و مشهد مقدس،اقیانوس عظیم مردم در قدردانی از سعید جمهور خود چشم جهانیان را خیره کرد و لنز هزاران دوربین رسانه ای، را متحیر ساخت.

آرمیده همچنین گفت:حضور سران عالی رتبه بیش از ۷۰کشور جهان  در سطوح  مختلف در مراسم تکریم و احترام به شهادت رئیس جمهور ایران و پیامهای تسلیت اکثریت  کشورهای جهان  و اعلام عزای عمومی چندین کشور در فقدان رئیس جمهور ایران حکایت از جایگاه رفیع نظام مقدس جمهوری اسلامی در نظام بین المللی است.

محمدعلی آرمیده در ادامه گفت:رئیسی در مدت زمان هزار روز خدمت بی منت به ملت ایران، هزاران اقدام ارزنده در تراز انقلاب اسلامی انجام داد. اولا اقدامات دیپلماسی را با بکارگیری مجاهدی نستوه،سیاستمداری زیرک و سالکی به تمام معنا بنام دکتر امیر عبدالهیان در راس وزارت خارجه شروع کرد و ارتباطات تیره و تار دوران دولتهای گذشته را به چراغی روشن و ستاره ای درخشان تبدیل کرد ودر عین عزت وصلابت در پاسداری از حق ملت ایران و‌ حمایت تمام قد از مقاومت و آرمان فلسطین خصوصا مردم مظلوم غزه ،برگ زرین دیگری در تاریخ دیپلماسی دنیا رقم زد تا جایی که تمام مردم دنیا را علیه صهیونیستم و آمریکا جنایتکار  به صحنه آورد و امروز اگر صهیونیسم ستیزی و آمریکا هراسی را در اقسا نقاط عالم از آمریکا  و آفریقا گرفته تا اروپا و آسیا مشاهده میکنیم ،نتیجه دیپلماسی فعالانه دولت سید محرومان و سردار دیپلماسی دکتر عبدالهیان می باشد.

آرمیده همچنین گفت:دولت انقلابی شهید رییسی دولت در تراز انقلاب اسلامی بود که خستگی را خسته کرده بود به چهره ایران در عرصه بین المللی عزت صد چندان بخشید ، خرابکاری های دولت قبلی را که از سر ذلت ،التماس والتجا به قدرت های غربی بود تبدیل به دیپلماسی قدرتمندانه ،شرافتمندانه و عزتمندانه  نمود، در عرصه اقتصادی جراحی های بزرگی اقتصادی انجام داد صدها و هزاران کارخانه تعطیل شده را راه اندازی نمود ،انبارهای ذخیره ارزاق را به اندازه سه سال مملو از تامین نیازمندیها نمود و فروش نفت را از بشکه ای ۲۰۰هزار در دولت قبل به  یک و نیم میلیون بشکه در روز تبدیل کرد و صدها اقدام موثر دیگر که از زمان شهادت تا امروز که سومین روز تشیع شهید جمهور است  قدردانی مردم از تلاشهای خستگی ناپذیر رییس جمهور فقید بر همگان روشن و مبین است.

آرمیده در پایان گفت:آری وقتی پایگاه در دل مردم پیدا کنی خدا اینطور عزت میدهد به فرموده مولا امیرالمومنین ع: انمایستدل علی الصالحین بما یجری الله لهم علی السن عباده..صالحان را خداوند بر زبان بندگانش جاری و ساری میسازد .

علی سینا والی اصل مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش ممبی نیز از حضور اقشار مختلف مردم،مداح وسخنران محترم برنامه،روحانیت معظم،کارمندان ادارات ونهادهای دولتی،نیروهای نظامی وانتظامی،خانواده های معظم شهدا،جانبازان وایثارگران،فرهنگیان،محصلان،دانشجویان،بسیجیان وسبزپوشان با اقتدار سپاه پاسداران در دوحوزه برادران وخواهران تقدیر وتشکر کرد.

این برنامه باهمکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش ممبی،بخشداری ومجموعه دهیاران،شهرداری وشورای اسلامی شهرممبی ،حوزه مقاومت بسیج برادران و خواهران وکمیته امداد شهرممبی برگزار گردید.

خبرنگار:علی سینا والی اصل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.