۰ نظر
۲۹ بازدید

به‌مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

مسابقه دوستانه بین سپاه بهمئی و پدافند هوایی ارتش بهبهان

به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، یک مسابقه تدارکاتی فوتبال بین پدافند نیروی هوایی بهبهان و سپاه ناحیه بهمئی برگزار شد.
کد خبر : 72390
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1403 - 10:49

به گزارش پایگاه خبری <<عصر آشنا>>؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، یک مسابقه تدارکاتی فوتبال بین پدافند نیروی هوایی بهبهان و سپاه ناحیه بهمئی برگزار شد.

این مسابقه که در زمین ورزشی پدافند نیروی هوایی ارتش بهبهان برگزار شد، به سود تیم نیروی هوایی به پایان رسید.

 

در حاشیه این دیدار دوستانه فرمانده سپاه ناحیه بهمئی ضمن با اشاره به وحدت سپاه و ارتش در دوران جنگ تحمیلی و پس‌ازآن اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی و سردار صفوی ازجمله کسانی بودند نقش بسیار مؤثری در وحدت بین سپاه و ارتش داشتند.

سرهنگ پاسدار مهدی غلامی‌نژاد ادامه داد: این مسابقه دوستانه بین کارکنان سپاه ناحیه بهمو پدافند هوایی ارتش در بهبهان جهت وحدت بین ارتش و سپاه برگزار شد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان پدافند هوایی ارتش گفت: با این وحدت و همبستگی بین سپاه و ارتش یاد و خاطره شهیدان ارتش و سپاه گرامی داشته خواهد شد و امروز اگر بتوانیم به‌درستی، قهرمانانی که در دفاع مقدس با ازخودگذشتگی جان خود را فدا کردند به جوانان و نوجوانان معرفی کنیم، آن‌ها دیگر به دنبال قهرمانانی پوشالی نخواهند رفت.

 

در ابتدای مسابقه فرمانده پدافند هوایی بهبهان ضمن خوش‌آمد گویی به میهمانان از رشادت‌ها و جان‌نثاری‌های رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس یادکرد و گفت: این گردهمایی‌های دوستانه نتیجه ایثار و شهادت آن بزرگواران است.

سرهنگ ستاد کاظم بابایی در پایان با یادآوری یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی از رشادت‌ها و جان‌نثاری‌ها آن‌ها گفت و از ورزشکاران به‌عنوان مردان قوی میدان جنگ یادکرد و آرزوی موفقیت برای کلیه مهمانان و متصدیان این مسابقات نمود.

 

در پایان از طرف فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بهمئی با اهدای جوایز از شرکت کنندگان در این مسابقه دوستانه تقدیر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.