۰ نظر
۲۸ بازدید

همایش ازدواج آسان در بهمئی

در راستای اجرایی سازی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و با هدف ترویج ازدواج آسان و ترغیب و تشویق جوانان به امر مقدس ازدواج ،همایشی به مناسبت عید غدیر در سالن سینما امید شهرستان بهمئی برگزار گردید.
کد خبر : 71092
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1403 - 13:38

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصر آشنا»، در راستای اجرایی سازی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و با هدف ترویج ازدواج آسان و ترغیب و تشویق جوانان به امر مقدس ازدواج ،همایشی به مناسبت عید غدیر در سالن سینما امید شهرستان بهمئی به همت اداره فرهنگ و ارشاداسلامی و با همکاری فرمانداری، هیئت رهروان حسینی و هلال احمر شهرستان برگزار گردید..

علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی در این همایش ضمن تبریک اعیاد غدیر و قربان گفت: در ایامی بسیار سرنوشت ساز قرار داریم، ایامی که سرنوشت چهارسال آینده کشور را رقم خواهد زد.

علی محمدی گفت: الان در کشور ما معیار ولایت فقیه است، عده‌ای خود را جلوتر از ولایت فقیه و عده‌ای خیلی فاصله دارند آنهایی که خیلی پیشروی کردند باید برگردند و آنهایی که فاصله دارند خودشان را به ولایت فقیه برسانند.

وی مهمترین عامل پیشرفت در جمهوری اسلامی را همراهی با ولایت فقیه دانست و گفت: بین این شش نفر کاندید فردی را انتخاب کنیم که نزدیکترین فاصله را با ولایت فقیه داشته باشد.

علی محمدی در پایان گفت: امیدوارم با حضور پرشور خود و انتخابی شایسته و زیبا در روز هشتم تیر داشته باشیم و نتیجه آن باعث سربلندی جمهوری اسلامی ایران باشد.

سید زاهد افتخاری زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی در این همایش ضمن خیر مقدم و تبریک عید غدیر به همه حاضرین روز غدیر و اتفاق مهم تاریخی آن را بزرگترین حادثه تاریخ اسلام بیان کرد و گفت: در این روز نه تنها جانشین پیامبر انتخاب شد بلکه روزی است که به تعبیر قرآن روز تکمیل دین می باشد .

وی گفت: برگزاری مراسم ازدواج به طور یک مهمانی ساده به صورت طرح ازدواج آسان و بدون تجملات غیرضروری میتواند برای شروع زندگی زوجین بسیار مناسب و مثمر ثمر باشد.‌

در ادامه برنامه، اعظم مصفا وکیل پایه یک دادگستری و استاد دانشگاه مواردی در خصوص موانع نکاح، خاستگاری، وعده نکاح و قوانین نکاح پرداخت.

برنامه های متنوع هنری از جمله شعرخوانی، نقالی وتقلید صدا اجرا گردید که فضای شادی را به وجود آورد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.