فرارسیدن هفته دولت مبارک باد

پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه بهمئی به مناسبت هفته دولت

سرهنگ پاسدار مهدی غلامی‌نژاد، هفته دولت و سالروز شهادت دولتمردان عمل و اندیشه‌های روشنی، رجایی و باهنر را تبریک گفت.
کد خبر : 72018
تاریخ انتشار : جمعه 2 شهریور 1403 - 14:56

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر آشنا»؛ سرهنگ پاسدار مهدی غلامی‌نژاد، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی، طی پیامی سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح هست.

هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک‌نهاد و گران‌قدر انقلاب و احیاکننده روز‌های پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.
تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی‌دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.
بی‌شک همه ما می‌بایست با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره‌گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش درراه تعالی میهن اسلامی و درراستای تحقق اهداف دولت و نظام، بسته به مأموریتمان و همچنین الگوی چشم‌انداز بیست‌ساله کشور، گام برداشته و زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه‌های مختلف به‌ویژه در حیطه علم و دانش و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فراهم آوریم.
و اما هفته دولت، فرصتى است تا که تأمل‌کنیم و به آنچه درگذر شتاب‌زده زمان پنهان مانده، نظر افکنیم. باید رنج و تلاش مسئولان متعهد کشور را ارج نماییم، خدمت‌های نادیدنى دولت‌مردان خدمتگزار و صاحب‌منصبان دردآشنا را سپاس گوییم و به همه تلاش گران و زحمت کشان نظام جمهورى اسلامى خسته نباشید بگوییم.
این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت‌مردان و کارمندان خدوم ایران اسلامی تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را درراستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا رسیدن به جایگاه رفیع علمی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سرهنگ پاسدار مهدی غلامی‌نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.