۰ نظر
۴۶ بازدید

اتحاد ستادهای جلیلی و قالیباف در بهمئی

طی حکمی از سوی سید ابراهیم افتخاری مسئول هماهنگی ستادهای دکتر جلیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد، آیت فهیمی رئیس ستاد مردمی دکتر قالیباف به عنوان رئیس ستاد مرکزی(امتداد خدمت) دکتر سعید جلیلی در شهرستان بهمئی منصوب شد.
کد خبر : 71185
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 تیر 1403 - 10:57

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصر آشنا»، روسا و اعضا ستاد انتخابات قالیباف و جلیلی در شهرستان بهمئی  گردهم آمدند تا با اتحاد و همدلی در قالب جبهه انقلاب فعالیت های انتخاباتی خود را برای تببین اهداف «سعید جلیلی» در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری از سرگیرند.

 

حمایت ستادهای قالیباف شهرستان بهمئی از جلیلی

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در بهمئی ضمن دعوت مردم به مشارکت حداکثری روز جمعه در دور دوم انتخابات گفت: ستادهای محمدباقر قالیباف در این شهرستان حمایت خود را از سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

آیت فهیمی اظهار کرد: در نشست روسای ستادها مقرر گردید که همه با هم در یک جبهه به فعالیت خود ادامه دهند و به همراه ستادها حمایت قاطع خود را از جلیلی اعلام کرده‌اند.

گفتنی است طی حکمی از سوی سید ابراهیم افتخاری، آیت فهیمی رئیس ستاد مردمی دکتر قالیباف به عنوان رئیس ستاد مرکزی(امتداد خدمت) دکتر سعید جلیلی در شهرستان بهمئی منصوب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.