۰ نظر
۵۲ بازدید

جهانگیرآشنا

نقش بسیج دانشجویی در مطالبه گری چالش های استان کهگیلویه و بویراحمد

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد به پیامدهای متعددی که از سوی کارشناسان درباره احداث سد خرسان در استان مطرح می شود اشاره کرد و افزود: پیگیری های زیادی از سوی دانشجویان بسیجی در قالب پرسش از مسوولان ملی و استانی در این خصوص صورت گرفته و در آینده نیز ادامه خواهد یافت.
کد خبر : 71302
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1403 - 23:41

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا، سعادت صالح نیا روز پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه در یاسوج افزود:واگذاری و ایجاد زمینه ساخت ۲۱۲ قطعه زمین مسکونی در منطقه سروک پس از ۳۰ انتظار متقاضیان، احداث سد خرسان به علت پیامدهای زیست محیطی و سایر مشکلات، پرداخت حقوق عقب مانده پاکبانان شهرداری یاسوج و پرداخت به هنگام وام ازدواج به جوانان در کهگیلویه وبویراحمد از جمله مطالباتی است که دانشجویان استان به صورت جدی پیگیر آن هستند.

وی با اشاره به اینکه واگذاری و ساخت ۲۱۲ قطعه زمین مسکونی به متقاضیان در سال ۱۳۷۳ در منطقه سروک در نزدیکی شهر یاسوج پیش بینی شده و هنوز عملیاتی نشده تاکید کرد: این مهمترین موضوعی است که دانشجویان بسیجی استان با تشکیل کارگروهی پیگیر تحقق آن هستند.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: دستگاه های اجرایی استان پس از تشکیل این کارگروه برای ایجاد زیرساخت های خدماتی شهرک مسکونی یاد شده برآورد اعتبار کرده اند و موضوع با جدیت در حال پیگیری است.

وی عنوان کرد: اعتبار مورد نیاز پیشنهاد شده از سوی دستگاه های اجرایی برای ایجاد زیرساخت های این شهرک مسکونی به جز یک دستگاه اجرایی تایید شده و امید می رود این مطالبه بر زمین مانده به زودی در مسیر اجرا قرار گیرد.

صالح نیا با اشاره به اینکه کهگیلویه وبویراحمد در رده آخر استان های کشور از نقطه نظر پرداخت وام های ازدواج قرار دارد بیان کرد: این موضوع هم از سوی دانشجویان بسیجی در حال پیگیری است.

وی به نقش پاکبانان در سلامت مردم مرکز استان اشاره کرد و افزود: همچنین پرداخت حقوق معوقه این نیروهای زحمتکش که چند ماهی است به تاخیر افتاده مورد سوال جدی دانشجویان بسیجی است.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد به پیامدهای متعددی که از سوی کارشناسان درباره احداث سد خرسان در استان مطرح می شود اشاره کرد و افزود: پیگیری های زیادی از سوی دانشجویان بسیجی در قالب پرسش از مسوولان ملی و استانی در این خصوص صورت گرفته و در آینده نیز ادامه خواهد یافت.

تلاش ۲۰ گروه جهادی برای کمک به بهبود وضعیت زندگی مردم مناطق محروم

صالح نیا عنوان کرد:برنامه های جهادی در قالب طرح های عمرانی، بهداشت و درمان و آموزش با مشارکت ۲۷۰ دانشجوی بسیجی کهگیلویه وبویراحمد در قالب ۲۰ کارگروه تابستان امسال انجام و تا پایان فصل تابستان ادامه می یابد.

وی ابراز کرد: برای توانمندسازی دانشجویان سراسر کشور هم اکنون دوره آموزشی ۴۰ روزه در شهر مقدس مشهد در حال برگزاری است که ۴۷۵ نفر از دانشجویان کهگیلویه وبویراحمدی در این دوره شرکت دارند.

صالح نیا همچنین از برنامه ریزی برای اعزام ۳۲۰ دانشجوی بسیجی خواهر و برادر استان به کربلای معلی در اربعین امسال خبر داد و افزود: ۲۰۰ خواهر و ۱۲۰ برادر بسیجی در این سفر معنوی شرکت می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.