مسلم مختاری

دیدار امام جمعه لیکک ، فرماندار بهمئی و دیگر مسئولان به نیابت از رهبر معظم انقلاب با تعدادی از جانبازان این شهرستان

به مناسبت ولادت با سعادت علمدار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز امام جمعه لیکک ، فرماندار بهمئی و دیگر مسئولان به نمایندگی از سوی رهبر معظم انقلاب به دیدار جانبازان رفتند و در منزل تعدادی از جانبازان گرانقدر نظام اسلامی از آنان عیادت کردند.
کد خبر : 47850
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 - 16:00

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ امام جمعه شهر لیکک به همراه با مسئولان شهرستان بهمئی در دیدار با جانبازان سرافراز این شهرستان ، ضمن تجلیل از مقام و جایگاه شهدا و جانبازان گفت: جانبازان در اعتلای اسلام، انقلاب اسلامی و توفیقات دفاع مقدس نقش مؤثر و مهمی داشتند و ما باید قدردان همت و تلاش‌های خالصانه آن‌ها باشیم.

حجت الاسلام صلواتی  افزود: یکی از عرصه هایی که این قشر به خوبی در آن نقش خود را ایفا نمودند، حضور در دوران دفاع مقدس است و همچنان خدمات آنها ادامه دارد.

علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی هم با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز بر حل مشکلات این قشر و پیگیری مطالبات و خواسته های آنان تاکید کرد.

نصرت الله سالاری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابهمئی ، هم با حضور و عیادت در منزل آنان ، با اشاره به اینکه مشکلات جانبازان این شهرستان نیز پیگیری می‌شود گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران بهمئی در راستای تکریم جانبازان اقدامات مفید و سازنده ای را صورت داده است و این خدمت رسانی همچنان ادامه خواهد داشت.

در این دیدار پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به خانواده معظم جانبازان ابلاغ شد.

شهرستان بهمئی بیش از  ۶۵۰ جانباز دارد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.