۰ نظر
۵۵ بازدید

نهضت آسفالت هنرستان هنرهای زیبا/رنگ آمیزی نگارخانه باران به سبک جدیددر شهریاسوج

اقدامات صورت گرفته این اداره کل می توان به محوطه سازی،راه پله،زیرسازی وآسفالت هنرستان هنرهای زیبا و رنگ آمیزی نگارخانه باران اشاره کرد .
کد خبر : 71490
تاریخ انتشار : جمعه 12 مرداد 1403 - 7:50

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، رضا شاهمرادی گفت:از جمله اقدامات صورت گرفته این اداره کل می توان به محوطه سازی،راه پله،زیرسازی وآسفالت هنرستان هنرهای زیبا و رنگ آمیزی نگارخانه باران اشاره کرد .

معاون پشتیبانی توسعه ومدیریت منابع انسانی در ادامه اذعان داشت در خصوص محوطه سازی هنرستان هنرهای زیبای یاسوج،باتوجه به تخصصی بودن این هنرستان در مرکز استان که از زیر مجموعه های اداره کل های فرهنگ و ارشاد هست و در رشته های تخصصی در رشته های مختلف هنری مشغول به کار میباشد واین وجه تمایز این هنرستان نسبت به هنرستان های دیگر در استان است.

شاهمرادی تصریح کرد:ساختمان هنرستان توسط نوسازی مدارس استان چند سال پیش افتتاح شده اما هنوز محوطه سازی و ورودی آن چندین سال بوده که وضعیت اسفناکی داشته به طوری که قریب به پنج سال بودکه درگیر مشکلات فراوانی بود از جمله در فصل زمستان ومشکلات دانش آموزان در بحث رفت آمد می‌توان اشاره کردو متاسفانه غالبا امکان خطر لیز خوردن و سایر تبعات ناشی از آن دامنگیر دانش آموزان این مرکز بوده است.

وی اشاره کرد:به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو سال اخیر بانگاه خوب نوسازی مدارس استان موفق شدیم که عملیات محوطه سازی و ساختن راه پله برای عبور و مرور دانش آموزان وهمچنین آسفالت محیط هنرستان شروع گردید.

شاهمرادی درادامه خاطرنشان کرد: رنگ آمیزی محیط نگارخانه باران هم در اولویتهای اداره کل بود که این امر هم توسط کارشناسان مربوطه بررسی و به بهترین شکل برای استفاده هنرمندان وهنردوستان فراهم وبه بهره برداری رسید.

خبرنگار:داودطلوعی مطلق

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.