۰ نظر
۱۳ بازدید

تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز فرزندان ایثارگران در بهمئی

مراسم تجليل از دانش‌آموزان ممتاز و ساعی فرزندان شاهد و ايثارگر در شهرستان بهمئی برگزار شد.
کد خبر : 72443
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1403 - 13:35

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر آشنا»؛ طی مراسمی به همت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی با حضور رئیس آموزش‌وپرورش و خانواده دانش آموزان در دفتر امام‌جمعه شهر لیکک برگزار شد از دانش‌آموزان ساعی و ممتاز تجلیل شد.

امام‌جمعه شهر لیکک در این مراسم ضمن عرض تبریک هفته دفاع مقدس به ایثارگران حاضر در جلسه گفت:  ایثارگران و جانبازان سند افتخار برای نظام جمهوری اسلامی هستند و همه ما مدیون ایثارگری شهدا و ایثارگران هستیم.

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی گفت: شهدا و جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثار و فداکاری، اقتدار و افتخار به ایران اسلامی هدیه دادند و امروز فرزندان آنان با الگو قرار دادن پدران خود موفقیت علمی و تحصیلی را رقم می‌زنند و امنیت و آرامش امروز کشور مرهون فداکاری این عزیزان است.

وی با تعریف داستان ریز علی خواجوی برای فرزندان ایثارگران گفت: ریز علی خواجوی برای نجات جان تعدادی از هم‌وطنان لباس خود را آتش زد، اما پدران شما برای حفظ این کشور جان خود را در دست گذاشتند و به مقابله با رژیم بعث رفتند.

خطیب جمعه لیکک با سفارش به فرزندان ممتاز ایثارگران گفت: امروز شما وظیفه‌دارید که در مدرسه و جامعه پای آرمان‌های پدرانتان بایستید و از این انقلاب حفاظت کنید.

حجت‌الاسلام صلواتی شاهد و ایثارگر را الگوی جامعه و حافظان اصلی نظام و انقلاب دانست و اظهار کرد: راه شهدا و ایثارگران ادامه راه امام حسین (ع) است و فرزندان ایثارگران باهمت والا می‌توانند در همین راه قدم بردارند.

رئیس شورای فرهنگی شهرستان بهمئی فرزندان شاهد و ایثارگر را سند افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: همه ما مدیون ایثارگران شهدا و ایثارگران هستیم و امروز فرزندان آنان با الگو قرار دادن پدران خود موفقیت علمی و تحصیلی را رقم می‌زنند.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی ضمن تبریک به موفقیت علمی فرزندان ایثارگران گفت: با توجه به اینکه فرزندان شاهد و ایثارگر سند افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی هستند و همه ما مدیون ایثارگران شهدا و ایثارگران هستیم که در دوران دفاع مقدس با ایثار و فداکاری اقتدار و افتخار به ایران اسلامی هدیه دادند امروز فرزندان آنان با الگوی قرار دادن پدران خود موفقیت علمی و تحصیلی را رقم می‌زنند.

نصرت‌الله سالاری‌ افزود: خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان با فداکاری از کیان انقلاب و مرزهای سرزمین حفاظت کردند و ما هرچه تلاش کنیم نمی‌توانیم ذره‌ای از زحمات و ازخودگذشتگی آن‌ها را جبران کنیم.

وی گفت: این جلسه باهدف تشویق و ترغیب دانش آموزان ممتاز درسی ایثارگران صورت گرفت و این دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۲ توانسته‌اند مطابق با دستورالعمل‌ها حائز شرایط باشند.

سالاری‌ در پایان گفت: از زحمت والدین، معلمان، مربی و ریاست آموزش‌وپرورش که درراستای ارتقاء سطح آموزش این عزیزان تلاش کردند و هم همچنین از همکاران خودم در حوزه فرهنگی و امام‌جمعه محترم شهرستان درراستای اهمیت دادن به این موضوع و قبولی میزبانی جلسه نهایت تقدیر و تشکر رادارم.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.