۰ نظر
۲۶ بازدید

پیام فرمانده سپاه بهمئی به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی

سیزدهم مهرماه آغاز هفته انتظامی یادآور تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی و مخلصانه کارکنان خدوم فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی است.
کد خبر : 72565
تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1403 - 18:12

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر آشنا»؛ سرهنگ مهدی غلامی‌نژاد فرمانده سپاه ناحیه بهمئی در پیامی آغاز هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سیزدهم مهرماه آغاز هفته انتظامی یادآور تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی و مخلصانه کارکنان خدوم فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی است.

نام انتظامی کشور در تاریخ انقلاب اسلامی، با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردان و شیر زنانی عجین شده که خالصانه، بی‌ادعا و جان‌برکف، درراستای خدمتگزاری به مردم و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تلاش می‌کنند.

بی‌تردید بازوان قدرتمند، ایمان و روحیه معنوی این جوانان مو من و متعهد پلیس، تداعی‌کننده روحیه سرشار از خلوص و صفای بسیجیان مخلص و بی‌ادعاست و این انسجام و همبستگی مثال‌زدنی خود نمونه‌ای از اتحاد ملی است که این مهم به برکت فرهنگ عاشورایی و غیرت علوی تحقق‌یافته است.

این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز انتظامی، هفته انتظامی را که امسال به نام «پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار» نام‌گذاری شده است به‌تمامی فرماندهان، مدیران، کارکنان و سربازان گران‌قدر فرماندهی انتظامی تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، حسن عاقبت و توفیق روزافزون در پناه حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و در سایه مقام عظمای ولایت و رهبری را برای آنان مسئلت می‌نمایم.

 

سرهنگ دوم پاسدار مهدی غلامی‌نژاد

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.